حجاج بیشتر بدانند؛

بهترین ساعت مراجعه به مسجدالحرام چه موقع است؟

کدخبر: 2110156

سازمان حج و زیارت اعلام کرد بهترین ساعت رفتن حجاج ایرانی به مسجد الحرام ساعت ۲۳ تا ۱۱ صبح است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ براساس اعلام واحد نقل ستاد مکه سازمان حج و زیارت، با توجه به ترافیک سنگین مکه و محددویت های ترافیکی و تغییر مسیر های اجباری توسط پلیس راهنمایی مکه که موجب کندی بسیار زیاد تردد اتوبوس ها شده است، بهترین زمان برای رفتن حجاج به مسجدالحرام ، از ساعت 11 شب به بعد و بازگشت تا قبل از ساعت 11 صبح است.

در این محدوده زمانی علاوه بر اینکه ترافیک بسیار روانتر است و حجاج معطل نمی شوند، تابش آفتاب داغ و گرمای روز هم آنها را اذیت نمی کند.

تاکید می شود سرویس های نقل طبق روال قبل به جز هنگام نماز، در طول روز همچنان فعال است.

دیدار رئیس و معاون مرکز پزشکی حج و زیارت با دفاتر مراجع عظام

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح پنجشنبه دکتر سید علی مرعشی به همراه ، مدیرعملیات پزشکی حج 96 و مسئول پزشکان رابط بیمارستان مدینه با حضور در دفاتر تعدادی از مراجع عظام ، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ، گزارشی از آخرین وضعیت ارائه ی خدمات به زائرین حج تمتع را ارائه و به سوالهای آنها پاسخ داد.

این دیدارها در دفاتر مراجع عظام آيات عظام سيستانى، مكارم شيرازى ، جوادى آملى ، نورى همدانى ، شاهرودى ، شبيرى زنجانى ، وحيد خراسانى ، صافى گلپايگانى ، سبحانى برگزار شد.

گفتنی است؛ شب گذشته دکتر سید علی مرعشی و دکتر پیرحسین کولیوند از طریق مسجد شجره محرم و عازم مکه مکرمه شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: