شرکت مترو تهران در هفته ای که گذشت؛

نصب تجهیزات رفاهی برای افراد کم توان در مترو تهران/یکپارچه نکردن صنعت مترو مهمترین نقطه ضعف کشور است

کدخبر: 2110055

مهم ترین اخبار و رویداد های شرکت مترو تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مترو در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

نصب تجهیزات رفاهی برای کودکان و افراد کم توان در مترو تهران

عامر کعبی فرد معاون امور ایستگاه های شرکت بهره برداری مترو تهران، بیان کرد: مناسب سازی ایستگاه های مترو تهران برای کودکان، معلولان و افراد کم توان از اولویت های کاری در معاونت امور ایستگاه های شرکت بهره برداری مترو تهران است و در این راستا اقدامات زیادی انجام شده است که از آن جمله می توان به مناسب سازی مسیر نابینایان، راه اندازی آسانسورهای ویژه برای افراد کم توان و نصب تجهیزات رفاهی برای کودکان و معلولان در ایستگاه های مترو اشاره کرد.

خط 8 مترو تهران، شب سرویس دهی ندارد

احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، اظهار داشت: با توجه به اینکه خط فرودگاه امام خمینی(ره) شبانه روزی است، نیاز است تا برخی شب ها سرویس دهی انجام نشود تا اقدامات مربوط به تعمیر و نگهداری در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد و خط برای جابجایی مسافران و حرکت قطار ها آماده شود از این رو با توجه به این موضوع سرویس دهی در خط 8 مترو تهران در روزهای 24 و 25 مردادماه از ساعت 19 تا 4 بامداد انجام نمی شود، اما در طول روز سرویس دهی داریم.

بازارچه خوداشتغالی در زیرگذر مترو تئاترشهر برپا شد

محمد بنی حسن معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: بازارچه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار با بیش از 60 غرفه تا 6 شهریور ماه در زیر گذرمترو تئاتر شهر به محصولاتی نظیر پوشاک، زیورآلات، مواد غذایی و ملزومات خانگی عرضه می کند.

رونمایی از استاندارد ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور

علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، بیان کرد: نداشتن یک استاندارد جامع در صنعت مترو یکی از دغدغه های اصلی این صنعت است که بعد از گذشت 20 سال از بهره برداری مترو کمبود استاندارهای مشخص احساس می شود، اما با تلاش افراد متخصص با سرعت خوبی توانستیم قدم بزرگی در تدوین استاندارد ملی ایمنی درسیستم های حمل ونقل ریلی درون شهری کشور برداریم.

یکپارچه نکردن صنعت مترو مهمترین نقطه ضعف کشور است

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه سازمان شهرداری ها باید به عنوان سازمان بالادستی در سراسر کشور استانداردهایی را در متروسازی تعریف کنند، افزود: مهم ترین نقطه ضعف کشور در صنعت متروسازی، عدم یکپارچه سازی است که امروزه در کشور، هر شهری برای خود استانداردهای خاص خود را برای ساخت مترو دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: