جزئیات طرح سرشماری از اتباع غیر مجاز در استان تهران

کدخبر: 2110050

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان تهران با بیان اینکه طرح سرشماری از اتباع غیر مجاز در بازه زمانی ۱۷ مرداد تا ۶ شهریور ماه انجام می‌پذیرد، گفت: اتباع خارجی از طریق رسانه‌ها و سایت این اداره کل به آدرس www.tehranatba.com جزییات طرح را دریافت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مجید مومنی - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان تهران درباره طرح ثبت نام اتباع غیرمجاز و جزئیات آن در استان تهران اظهار کرد: ️طرح سرشماری غیرمجازین (مرحله دوم) 17 مرداد ماه سال 96 آغاز شده و تا 6 شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ️در این طرح تمامی اتباع غیر مجازی که دارای مدارک مثبته باشند( دارندگان مدرک آمایش 1 تا 9، دارندگان پاسپورت با ویزای غیر معتبر و دارندگان برگ تردد فاقد اعتبار) با مراجعه به دفاتر کفالت 46 دفتر در سطح استان تهران و دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت نام و صرفاً اخذ برگه نوبت دهی اقدام می کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان تهران توضیح داد: ️این طرح در برگیرنده مشمولان فوق بوده و اتباع فاقد مدرک و همچنین اتباع مجاز استان یعنی دارندگان آمایش 10 و 11 و دارندگان پاسپورت و ویزای معتبر پاسپورت کفالت مشمول این طرح نمی شوند.

به گزارش اداره کل اتباع استانداری، مومنی ️با توجه به سوء استفاده تعدادی از کافی نت های استان و سوءاستفاده از اتباع خارجی شرکت کننده در طرح و بعضاً ثبت نام از طریق دریافت مدارک به وسیله کانال مجازی اظهار کرد: طرح در حال حاضر متوقف و مرجع رسمی اعلام زمان مجدد آغاز طرح در مراکز قانونی ثبت نام و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و استانداری تهران است.

وی تصریح کرد: بنابراین اتباع خارجی از طریق جراید و رسانه های معتبر و سایت این اداره کل به آدرس www.tehranatba.com آخرین اخبار مربوطه به طرح را دریافت کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: