فرامرزیان خبر داد؛

توزیع فرم‌هایی برای ارزیابی کارکردهای شورای عالی سیاستگذاری/فرصت یک ماهه اصلاح‌‎طلبان برای نظردهی

کدخبر: 2109942

دبیر شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: فرم‌هایی برای ارزیابی کارکرد شورای عالی توزیع شده که طی یک ماه افراد و احزاب نظرات خود را ارسال کنند.

ژاله فرامرزیان در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره بررسی کابینه پیشنهادی رئیس جمهور در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، اظهار داشت: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان از زمان معرفی وزرا تا رای اعتماد مجلس به آنان، جلسه ای ندارد بنابراین کابینه هم مورد بررسی قرار نمی گیرد.

دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره نتایج تغییرات در این شورا، گفت: شورای عالی سیاستگذاری طی فرآیندی به ارزیابی کارکردهای خود می پردازد و ممکن است به جمع بندی و نتایجی برسد که موجب تغییر بشود یا نشود.

وی بیان کرد: الزاما این ارزیابی عملکرد به معنای حرکت به سمت تغییرات نیست ، بلکه نظر کارشناسان و احزاب در مورد عملکرد شورای عالی سیاستگذاری گرفته می شود و بر این اساس در مورد ادامه فعالیت ها تصمیم گیری می کنیم.

فرامرزیان درباره اینکه آیا افرادی به ترکیب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اضافه می شوند یا خیر، خاطر نشان کرد: فرم هایی ارائه شده است که طی آن افراد صاحب نظر و احزاب یک ماه فرصت دارند نظرات خود را ارسال کنند، بنابراین چون تاکنون فرصت یک ماه به پایان نرسیده است، نمی توان جمع بندی کرد اما احتمال هر تغییری از جمله اضافه شدن اعضای جدیدوجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: