دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

عده‌ای در شرایط خاص پشت موشک‌ها و سربازان سپاه پنهان می‌شوند

کدخبر: 2101342

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: عده‌ای همچنان درک نمی‌کنند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود. آنها وقتی دنبال لبخند کدخدا هستند به سپاه حمله می‌کنند ولی همان‌ها در شرایط خاص پشت موشک‌ها و سربازان سپاه پنهان می‌شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با فارس ، با اشاره به حمله‌های اخیر دولتمردان به سپاه برای ایجاد دوقطبی کاذب در کشور، گفت: نقش سپاه پاسداران از ابتدای شکل گیری تا کنون در حفظ انقلاب اسلامی، سازندگی و محرومیت‌زدایی بر کسی پوشیده نیست ولی متاسفانه برخی از دولتمردان این روزها برای اینکه عملکرد نامناسب خود را بپوشانند سعی می‌کنند به سپاه حمله کنند.

منتظمی ادامه داد: اکثر پروژه‌های بزرگ و مهمی که آقایان با آن عکس یادگاری می‌گیرند توسط سپاه و به درخواست دولت‌های مختلف ساخته شده است و البته پول بسیاری از آنها نیز به سپاه پرداخته نشده است، حال بی انصافی نیست که با بخواهند پاسخ زحمات سپاه را اینگونه بدهند.

وی تاکید کرد: سپاه توانسته نقش و وظیفه خود را در دهه‌های مختلف بخوبی ایفا کند، در زمان تحریم‌ها سپاه به داد کشور رسید و اگر سپاه نبود تحریم‌ها به کشور آسیب می‌زد، امروز هم به خاطر وجود سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور است که دشمنان جرات دست‌درازی به خاک این کشور را نمی‌کند.

منتظمی یادآور شد: عده‌ای همچنان درک نمی‌کنند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود. آنها وقتی دنبال لبخند کدخدا هستند به سپاه حمله می‌کنند ولی همان‌ها در شرایط خاص پشت موشک‌ها و سربازان سپاه پنهان می‌شوند. این خوب نیست که برای رضایت کدخدا به سپاه حمله کنیم و در شرایط دشوار به سپاه پناه بیاوریم.

ارسال نظر: