بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی:

آزادسازی موصل یکی از برگ‌های زرین تاریخ اسلام است

کدخبر: 2101338

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تهران در بیانیه‌ای آزاد سازی موصل را یکی از برگ‌های زرین تاریخ اسلام دانست و بیان داشت: این پیروزی یک پیام روشنی داشت برای افرادی که تصور می‌کنند با سازش، مذاکره و دولت بی‌تفنگ می‌شود امنیت، آرامش و پیشرفت کشور را فراهم کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تهران در بیانیه‌ای آزاد سازی موصل را یکی از برگ‌های زرین تاریخ اسلام دانست و بیان داشت: این پیروزی شیرین مقاومت بر زورگویی، کفر و نفاق، تکفیر و تروریست و اسلام آمریکایی و متحجر غربی، یک پیام روشنی داشت برای افرادی که تصور می‌کنند با سازش، مذاکره و دولت بی‌تفنگ می‌شود امنیت، آرامش و پیشرفت کشور را فراهم کرد و در برابر گرگ‌های آدمخواری که به هیچ دین، مرام و مسلکی اعتقاد ندارند و جز زبان شمشیر و تفنگ، زبانی را متوجه نمی‌شوند، مقاومت کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: پیروزی عزتمندانه جیوش اسلام در خاک عراق و شهر موصل، علیه آنانی که پرچم شیطانی کفر، نفاق و خونریزی را علم کرده و مسلمانان زیادی را به شهادت رسانده و در صدد برپایی یک دولت دروغین و باطل بودند،بدون تردید یکی از برگ‌های زرین تاریخ اسلام است.

در ادامه این بیانیه اظهار شد: این پیروزی عمود شیطانی را که توسط جبهه استکبار به ویژه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار بنا شده بود، نابود کرد. امروز نطفه نامیمون و نامبارکی که حاصل رقص شمشیر آل سقوط و جنایتکاران غربی و صهیونیستی بود، سقط و به جهنم واصل شد.

همچنین در این بیانیه بیان شد: پیروزی غیور مردانی که با تکیه بر قدرت ایمان و اعتقاد و اعتماد راسخ به وعده‌های الهی، مقاومت مثال زدنی و اتحاد و انسجام ملی در برابر خون آشام‌های آدمخوار و تروریست های تکفیری داعش که از انجام دادن هر جنایتی هیچ ابایی ندارند، یادآور اتحاد و پیروزی‌های مسلمانان در صدر اسلام به رهبری رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شد: شهد و شیرینی پیروزی کشور دوست و همسایه مسلمان، مطمئنا همه آزادیخواهان و مسلمانان واقعی اعم از شیعه یا سنی را خوشحال می‌کند و یقینا امروز یکی از تلخ ترین روزهای یزیدیان و مرتجعان جهان و صهیونیست های کفتار صفت است.

همچنین در این بیانیه تاکید شد: این پیروزی شیرین مقاومت بر زورگویی، کفر و نفاق، تکفیر و تروریست و اسلام آمریکایی و متحجر غربی، یک پیام روشنی داشت برای افرادی که تصور می‌کنند با سازش، مذاکره و دولت بی‌تفنگ می‌شود امنیت، آرامش و پیشرفت کشور را فراهم کرد و در برابر گرگ‌های آدمخواری که به هیچ دین، مرام و مسلکی اعتقاد ندارند و جز زبان شمشیر و تفنگ، زبانی را متوجه نمی‌شوند، مقاومت کرد.

در این بیانیه اظهار شد: روز به روز پوچی این ادعاها روشن‌تر و حقیقت و درستی راهبرد مقاومت در برابر زور، جنایت و خشونت بیش از گذشته مشخص می‌شود. امروز مهم‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه جنایتکاران داعشی فروریخت، اما نه با تکیه بر سیاست‌هایی اسلام آمریکایی و انگلیسی، نه با سازشکاری و تسلیم و مذاکره با قدرت‌های حامی تروریست‌ها، بلکه با یک دولت مردمی مقتدر، با یک دولت با تفنگ، با تکیه بر جوانان غیرتمند و توانمند شیعه و سنی، با اتحاد و انسجام مسلمانان و با پیروی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تهران به جهادگران قهرمانی که با از خودگذشتگی در راه دفاع از ارزش‌ها، دین و عقیده، خاک، ناموس، امنیت و حفظ تمامیت ارضی خود قدم نهادند خداقوت می‌گوید و آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیزان را دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شد: همچنین تبریک صمیمانه خود را به پیشگاه مقدس صاحب الزمان(عج)و نائب بر حقشان,امام خامنه ای(مد ظله)که شجاعانه بیرق ارزش های انقلاب و اسلام حقیقی را در دست گرفته اند و آنها را در دنیا بسط می دهند مردم، دولت و ملت مقاوم عراق، مردم شهید پرور ایران و به ویژه خانواده های مدافعان حرم تقدیم می کند. باشد که به زودی شر تمام مشرکان، منافقان و مستکبران جهانی با ظهور حضرت ولیعصر(عج) از سر آزادیخواهان و مسلمانان و مردم رنج دیده و ستم دیده و مستضعف جهان زدوده شود.

ارسال نظر: