بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی:

بازداشت "حامد طالبی" طلیعه تشدید سرکوب و دستگیری منتقدان دولت است

کدخبر: 2101144

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به بازداشت حامد طالبی از دبیران خبرگزاری فارس طی بیانیه‌ای تاکید کرد: این اقدام دولت طلیعه تشدید سرکوب و دستگیری منتقدان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی طی بیانیه‌ای در واکنش به بازداشت حامد طالبی تاکید کردند: بی تردید بازداشت طالبی و تحریب هماهنگ میثم مطیعی نشان دهنده تشدید رویکرد امنیتی و رویه سرکوب منتقدان و بگیر و ببندی است که هدفی جز ارعاب روشنفکران و خاموش کردن منتقدان در برابر حجم بسیار تخلفات و ناکامی‌های دولت و رئیس جمهور وقت ندارد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ما دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی، نهایت انزجار و تاسف خود را از بازداشت غیر قانونی حامد طالبی که با خط دهی و هدایت کانال معلوم الحال و به دست دولت تفنگ صورت گرفته است، اعلام می داریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی تردید بازداشت طالبی و تحریب هماهنگ میثم مطیعی نشان دهنده تشدید رویکرد امنیتی و رویه سرکوب منتقدان و بگیر و ببندی است که هدفی جز ارعاب روشنفکران و خاموش کردن منتقدان در برابر حجم بسیار تخلفات و ناکامی‌های دولت و رئیس جمهور وقت ندارد. حال آنکه چنین برخوردهایی تنها اثبات کننده حقانیت نقدهاست و بر ثبات قدم منتقدان می‌افزاید.

ارسال نظر: