رسانه های منتسب به گروه تروریستی داعش خبر دادند؛

داعش ۷ جوان سوری را به جرم جاسوسی اعدام کرد

کدخبر: 2100387

رسانه های منتسب به گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری خبر از اعدام هفت جوان اهل سنت ساکن استان دیر الزور به جرم جاسوسی برای گروه تروریستی ارتش آزاد دادند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، رسانه‌های منتسب به گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری اعلام کردند: این گروه تروریستی هفت جوان اهل سنت ساکن استان دیرالزور واقع در شرق سوریه را به جرم جاسوسی برای تروریست های ارتش آزاد بطرز فجیعی اعدام کرد.

بنا بر گزارش رسانه های وابسته به داعش، ساعاتی قبل بخش رسانه ای این گروه تروریستی ویدئویی تحت عنوان "فسیکفیکهم الله 3" منتشر کرد که شامل اعترافات چند جوان سوری متهم به عضویت در گروه تروریستی تکفیری "جیش مغاویر الثوره" وابسته به سازمان سیا و پنتاگون آمریکا است. در این ویدئو تصاویری از فعالیت‌های گروه تروریستی ارتش آزاد (مغاویر الثوره) نشان داده می‌شود که نیروهای ارتش آمریکا در حال امر و نهی کردن و آموزش آنها هستند.

گروه تروریستی ارتش آزاد (مغاویر الثوره) مدتی قبل توسط آمریکا تشکیل و مورد حمایت مالی، تسلیحاتی و آموزشی واشنگتن قرار داشته و پوششی برای تحرکات نظامی غیرقانونی این کشور در خاک سوریه بشمار می‌رود. طبق آمارهای ارئه شده از سوی منابع رسانه‌ای تعداد عناصر مسلح این گروه در حدی تخمین زده شده است که این گروه را در رده چهارم در میان گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که قربانیان از نیروهای نفوذی گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد بودند که در مناطق تحت سیطره داعش در شهرهای "دیرالزور" و "آلبوکمال" اقدام به جمع آوری اطلاعات و هدف‌گذاری مراکز نظامی و تجمع عناصر نظامی داعش و ارسال اطلاعات از طریق اینترنت می‌کردند که از سوی داعش دستگیر و به اعدام محکوم شده‌اند.

گروه ارتش آزاد (مغاویر الثوره) سال گذشته در اقدامی مشترک با نیروهای ویژه ارتش آمریکا عملیاتی را برای اشغال شهر مرزی "البوکمال" در استان مرزی دیرالزور که در مجاورت استان الانبار عراق قرار دارد انجام داد که در نهایت با پاتک سنگین داعش رو به رو شده و شکست سختی خورد. این گروه تروریستی بعد از ناکامی در عملیات های طراحی شده در "دیرالزور" با تحمل تلفات بالایی این منطقه را ترک کرده و با ایجاد یک شبکه جاسوسی در مناطق تحت اشغال داعش اقدام به جمع آوری خبر و ارائه خدمات به نیروهای ارتش آمریکا می‌پرداخت.

ارسال نظر: