حاجی‌دلیگانی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

کنارگیری قالیباف شیب رو به تزاید آرا رئیسی را خیلی تندتر بالاتر می‌برد/ عمده آرا قالیباف به سمت رئیس می‌رود

کدخبر: 2097364

این نماینده مجلس با بیان اینکه با توجه به اعلامیه بسیار دقیق و هوشمندانه‌ قالیباف برای کنارگیری عمده آرا ایشان به سمت آقای رئیسی خواهد آمد اظهار داشت: به نظر می‌رسد عمده آراء قالیباف به سمت آقای رئیسی خواهد رفت و همین مساله باعث می‌شود تا شیب رو به تزایدی که آقای رئیسی داشتند به صورت خیلی تندتری بالا رود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، در خصوص کناره‌گیری قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری به نفع رئیسی اظهار داشت: آقای قالیباف همانند دوران دفاع مقدس که جانش را برای دفاع کشور و انقلاب اسلامی کف دست گذاشته بود و ایثارگری می‌کرد الان هم در این مقطع حساس به نفع انقلاب اسلامی و به نفع ایده‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری یک ایثارگری بزرگ انجام داد.

حاجی‌دلیگانی اظهار داشت: فکر می‌کنم با کنارگیری آقای قالیباف با توجه به اعلامیه بسیار دقیق و هوشمندانه‌ای که صادر کردند، عمده آرا ایشان به سمت آقای رئیسی خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: با نوع ایستادگی که آقای قالیباف در مقابل مطالب خلاف واقع کاندیداهای مقابل انجام می‌داد، با شجاعت و رشادتی که ایستادگی کرد و آن چرا که لازم بود مردم در جریان آن باشند افشا کرد، به نظر می‌رسد عمده آراء ایشان به سمت آقای رئیسی خواهد رفت و همین مساله باعث می‌شود تا شیب رو به تزایدی که آقای رئیسی داشتند به صورت خیلی تندتری بالا رود.

این نماینده مجلس در پایان اظهار داشت: لازم است از آقای قالیباف به عنوان یک رزمنده دوران دفاع مقدس که به خاطر دفاع جانانه که از انقلاب و نظام در این مقطع حساس انجام دادند تشکر کنیم.

ارسال نظر: