در صورت مهیا شدن شرایط؛

احتمال اکران "سوفی و دیوانه" در شش ماه نخست سال

کدخبر: 2095862

"سوفی و دیوانه" ساخته مهدی کرم‌پور که به تازگی پروانه نمایش خود را دریافت کرده، قرار است توسط موسسه فیلمیران اکران شود و این موسسه در حال برنامه‌ریزی برای انتخاب بهترین زمان اکران این فیلم است.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت: فیلم «سوفی و دیوانه» ساخته مهدی کرم پور و تهیه کنندگی خودش و مهدی سجاده‌چی به تازگی از سوی شورای نظارت و ارزشیابی پروانه نمایش دریافت کرده و پخش آن نیز به عهده موسسه فیلمیران سپرده شده است.

گفتنی است، موسسه فیلمیران در حال برنامه ریزی برای انتخاب بهترین شرایط اکران فیلم است و در صورت فراهم شدن شرایط «سوفی و دیوانه» در شش ماه نخست سال اکران می شود، البته طبق گفته مسئولان این موسسه برای اکران «سوفی و دیوانه» یکی از مسائل مهم در اکران فیلم ها و به تبع این فیلم، سایر آثاری است که قرار است در کنار هم اکران شوند؛ چرا که چیدمان فیلم‌ها نقش مهمی در مناسب بودن یا نبودن شرایط اکران آثار دارد.

«سوفی و دیوانه» درامی عاشقانه و متفاوت است که فیلمنامه آن توسط مهدی سجاده چی و مهدی کرم پور به نگارش در آمده و پس از عاشقانه پل چوبی پنجمین فیلم کرم پور در مقام کارگردان است که ساختاری متفاوت برخوردار است.

امیر جعفری و به آفرید غفاریان بازیگران اصلی این فیلم هستند و بازیگران دیگری چون محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، الهه حصاری و سعید امیر سلیمانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین رضا یزدانی خواننده شناخته شده ایرانی نیز در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارد.

ارسال نظر: