نوجوانان ایران با قدرت مسابقات را ادامه می‌دهند

دریابیگی: شکست برابر کره دلایل روحی و روانی داشت/ افت‌ در تیم‌های پایه غیرطبیعی نیست

کدخبر: 2092794

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: نوجوانان ایران هم قسم شدند تا با قدرت مسابقات را ادامه دهند و مطمئنا به شرایط ایده‌آل برای ادامه رقابت‌ها باز خواهیم گشت.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدعلیرضا دریابیگی افزود: شرایط سنی نوجوانان خیلی خاص است که از نظر روحی و روانی دارای افت و خیر زیادی است. کار کردن با این رده سنی کار آسانی نیست اما خوشبختانه بهترین نفرات ممکن در خدمت تیم ملی والیبال نوجوانان هستند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی شکست تیم ملی والیبال نوجوانان برابر کره جنوبی را نیز پدیده خاصی برای این رده سنی ندانست و گفت: مسابقه نخست تیم ها در هر تورنمنتی شرایط متفاوتی دارند و شاید بدشناسی تیم ایران این بود که در مسابقه نخست خود باید به مصاف کره جنوبی می رفت در صورتی که کره ای ها در دومین بازی با ایران روبرو شدند و روز قبل در دیداری نسبتا آسان مسابقه نخست خود را برابر بنگلادش انجام دادند. ما شش دیدار تا پایان مسابقات داریم و فرصت زیادی برای جبران این نتیجه نیز وجود دارد.

وی با یادآوری شرایط خاص دوران نوجوانی گفت: تیم ایران شش ماه تمرین و دیدارهای دوستانه داشته است، اما برای نخستین بار رقابت های رسمی شرکت می کند. به یقین تا کنون این فشار روانی را تجربه نکردند و حتما در ادامه این رقابت ها تجربه های بیشتری به دست می آورند. نوجوانان ایران قطعا با کسب تجربه از بازی نخست با شرایط بهتری در دیدارهای پیش رو کار می کنند.

دریابیگی با تاکید بر اینکه جای هیچ گونه نگرانی نیست، ادامه داد: بازیکنان نیز قبول دارند که شرایط روحی و روانی مطلوبی برای پیروزی برابر کره جنوبی نداشتند، زیرا احساس مسئولیت زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی می کردند، اما هم قسم شدند که در ادامه راه بدون استرس مسابقه دهند تا توانایی های واقعی خود را به حریفان نشان دهند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا سه بر صفر مغلوب کره جنوبی شد.

ارسال نظر: