باخت مقابل مناطق نفت خیز خیلی به ما کمک کرد

صافی: با معرفی جوانان به جامعه کاراته شوک و موج وارد کردیم/ تیر قهرمانی را به خاطر تجربه بازیکنان زدیم

کدخبر: 2091048

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: با معرفی تعدادی جوان که قهرمانان بزرگی را شکست دادند یک شوک و یک موج به کاراته ایران وارد کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین »، تیم کاراته دانشگاه آزاد روز گذشته (پنجشنبه) در دهمین دوره رقابت‌های سوپر لیگ کاراته به چهارمین مقام قهرمانی خود دست. احمد صافی در خصوص قهرمانی تیم کاراته دانشگاه آزاد اظهار داشت: به دو علت از قهرمانی امسال خود بسیار خوشحال هستیم. اول اینکه قهرمانی خود را تکرار کردیم و دوم اینکه با معرفی تعدادی جوان که قهرمانان بزرگی را شکست دادند یک شوک و یک موج به کاراته ایران وارد کردیم. نشان دادیم کاراته ایران چقدر پتانسیل دارد و حضور این جوانان برای کاراته ایران خوب است. از بازیکنان و مسئولان دانشگاه نیز که در بجث حمایتی از هیچ چیزی کوتاهی نکردند نیز تشکر می کنم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که شکست هفته گذشته این تیم مقابل مناطق نفت خیز شوک خوبی به این تیم وارد کرده بود، گفت: باخت مقابل مناطق نفت خیز خیلی به ما کمک کرد تا استراتژی تمرینات خود را تغییر بدهیم و روی نفرات خود تجدید نظر و با یک جا به جایی دو بار در 67 کیلوگرم امیر مهدی زاده را که قهرمان جهان و ستون مناطق نفت خیز بود را شکست بدهیم .

صافی در خصوص کیفیت لیگ کاراته امسال خاطر نشان کرد: لیگ امسال مرتب تر، تمیزتر و شیک تر از سالیان گذشته بود. به خاطر پخش شدن ملی پوشان در تیم های مختلف تا آخرین لحظه مشخص نبود چه تیمی قهرمان می شود.تیم ما تیر نهایی قهرمانی را به خاطر تجربه و عملکرد خوب بچه‌ها زدیم.

ارسال نظر: