رئیس فدراسیون هند در مسابقات جهانی من را به این کشور دعوت کرد

مهدی‌زاده: همیشه تشنه مدال گرفتن هستم/ از عدم توجه مسئولان بی‌انگیزه نمی‌شویم

کدخبر: 2089365

ملی‌پوش کاراته ایران گفت: انگیزه‌ام برای مدال گرفتن هیچ وقت کم نمی‌شود و همیشه تشنه مدال گرفتن هستم.

امیر مهدی‌زاده در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص حضور در کشور هند اظهار داشت: در جریان مسابقات جهانی در اتریش رئیس فدراسیون کاراته هند از من درخواست کرد برای برگزاری یک دوره سمینار و تمرین با تیم ملی این کشور به مدت یک هفته در این کشور حاضر شوم. من نیز در چند روز گذشته به این هند آمدم و روز گذشته نیز در مسابقات قهرمانی کشور هند حاضر شدم و میهمان این مسابقات بودم. ظرف یکی دو روز آینده نیز به تهران بازخواهم گشت.

وی در خصوص حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی که قرار است در اواخر اسفندماه برگزار شود، عنوان کرد: شکر خدا در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارم و دوست دارم مجددا با تیم ملی افتخاراتم را تکرار کنم.

قهرمان کاراته جهان در پاسخ به این سوال که از انگیزه لازم برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی برخوردار است و آیا تیم ملی باید با نفرات باتجربه در این مسابقات حضور پیدا کند یا فرصت را در اختیار جوانان بگذارد، گفت: من انگیزه‌ام برای مدال گرفتن هیچ وقت کم نمی‌شود و همیشه تشنه مدال گرفتن هستم. ما در حال حاضر نیز تیم جوانی در اختیار داریم و میانگین تیم ملی فکر می‌کنم 27 سال باشد.

وی تصریح کرد: من برای هر مسابقه یک انسان جدید هستم و آدم گذشته نیستم. اعتقاد دارم دستاورد گذشته برای گذشته است و با توجه به همین مسئله با تمام وجود برای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی تلاش می‌کنم و قطعا برای کسب مدال طلا در باکو حاضر می‌شوم. انشاالله بعد از مسابقات باکو نیز خودم را برای موفقیت در آسیا و مسابقات ورلد گیمز آماده خواهم کرد.

مهدی‌زاده در خصوص تداوم همکاری تیم ملی با شهرام هروی گفت: در مورد کادر فنی من همیشه سرباز و بازیکن تیم ملی هستم و هیچ وقت صحبتی و نظری در خصوص کادرفنی ندارم . صحبت در خصوص این مسئله در حیطه وظایف بازیکنان نیست.

قهرمانی مسابقات کاراته جهانی اتریش در خصوص ناراحتی برخی ملی‌پوشان از عدم توجه به آن‌ها بعد از موفقیت در مسابقات جهانی عنوان کرد: ما از کودکی احکام دینمان را از بزرگترها یاد گرفتیم. همیشه بزرگتر‌ها و مسئولین به ما سخن امام علی را گفته‌اند که تا عرق کارگر خشک نشده مزد او را باید پرداخت کرد اما خب الان چند سال از مسابقات جهانی پاریس و آسیایی امارات و چند ماه از مسابقات جهانی اتریش می‌گذرد و هیچ اتفاقی نیفتاده است. اکثر بازیکنان تیم ملی متاهل هستند و هیچ شغلی هم ندارند و این مسائل کار را برای آن‌ها سخت می‌کند.

مهدی‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه با وجود این مسائل بچه‌های تیم ملی بی‌انگیزه نخواهند شد، خاطر نشان کرد: ما از این مسائل بی‌انگیزه نخواهیم شد چون بچه‌هایی که اکنون در تیم حضور دارند بسیار باغیرت هستند و همیشه با شرافت تمام برای موفقیت نام ایران به کار خود ادامه می‌دهند.

ارسال نظر: