"سوله ایدی" در اختتامیه ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین عنوان کرد:

حمایت نیجر از فلسطین با تصویب قطعنامه‌ای در سازمان ملل مبنی بر نژاد پرستی رژیم صهیونیستی

کدخبر: 2088772

معاون مجلس ملی نیجر گفت: مجلس ملی کشور ما همواره بدون هیچ شرطی از فلسطین حمایت کرده و در بین کشورهایی بود که تماما از آرمان های فلسطین دفاع می کند و معتقدیم فلسطین باید آزاد باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "سوله ایدی"، معاون مجلس ملی نیجر در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که صبح امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد ضمن تشکر از پارلمان جمهوری اسلامی ایران برای استقبال از کشورهای مدعو گفت: کشور من از صدر اسلام در تمامی شاخه های اروپای اسلامی حضور داشت و همواره موضع مثبتی نسبت به فلسطین داشته است.

معاون مجلس ملی نیجر گفت: نیجر همواره از آرمان های فلسطین دفاع کرده چنانچه قطعنامه ای در سازمان ملل مبنی بر نژادپرستی رژیم اسرائیل داشته است همچنین از سال 1956 تمامی روابط خود را رژیم صهیونیستی را کاهش داد و آن را در سال 2002 بعد از انتفاضه دوم به طور کامل قطع کرد.

وی ادامه داد: مجلس ملی کشور ما همواره بدون هیچ شرطی از فلسطین حمایت کرده و در بین کشورهایی بود که تماما از آرمان های فلسطین دفاع می کند و معتقدیم فلسطین باید آزاد باشد.

سوله ایدی همچنین در پایان تصریح کرد: مجلس ملی نیجر دومین دوره قانونی خود را در حالی آغاز کرد که همواره حامی ارزش های جامعه اسلامی بوده و از مظلومان جهان به خصوص فلسطینیان حمایت کرده چرا که خود ما نیز قربانی تروریسم بوده ایم و لذا همبستگی خود را با کشورهایی که مورد اقدامات تروریستی قرار گرفته اند اعلام می کنیم.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: