اگر پنالتی ما در بازی مقابل پرسپولیس گرفته می‌شد، معادله به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد

سعداوی: همه تیم‌ها از فشردگی بازی‌ها ضرر می‌کنند/ صحبت درباره قهرمانی و کسب‌سهمیه زود است

کدخبر: 2084082

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه تیم‌ها از فشردگی بازی‌ها ضرر می‌کنند. ما با یک جلسه تمرین به دیدار مقابل پرسپولیس رفتیم و مقابل ذوب‌آهن نیز همین شرایط را داریم.

به گزارش «نسیم آنلاین»، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن اصفهان - فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن بازیکنان باکیفیتی دارد. این باشگاه به خوبی توانسته در روند فوتبال کشور خودش را جا بیندازد. ما فردا بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم، اما در این بازی به دنبال کسب امتیاز هستیم.

وی افزود: باید اتفاقات فوتبالی ناگوار هفته پیش (شکست 3 بر صفر برابر پرسپولیس) را جبران کنیم، باید هر دو تیم تلاش کنند تا بازی با کیفیتی را ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا تغییری نسبت به دیدار گذشته خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در بازی گذشته گل نخست را بسیار بد خوردیم و در دقیقه 30 بازیکن تیم حریف می‌توانست اخراج شود و برای ما پنالتی گرفته شود که اگر این‌طور می‌شد، معادله به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: در بازی با استقلال خوزستان نیز مشابه این مسئله رخ داد، اما بازی‌های گذشته برای ما تمام شده و همه تمرکزمان برای بازی فرداست، البته چندین بازیکن ما به دلیل سرماخوردگی حضور ندارند و دو بازیکن جدیدمان نیز با نظر کادر فنی در این دیدار، بازی خواهند کرد. تیم ها بیشتر زمان خود را با توجه به فشردگی بازی‌ها به مسائل ریکاوری می‌پردازند.

سعداوی در یادآور شد: همه تیم‌ها از فشردگی بازی‌ها ضرر می‌کنند. ما با یک جلسه تمرین به دیدار مقابل پرسپولیس رفتیم و مقابل ذوب‌آهن نیز همین شرایط را داریم. البته این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد. در عین حال باید بگویم مهره‌های خوبی را در اختیار داریم که می‌توانند این مشکل را جبران کنند.

وی درباره تیم قهرمان گفت: صحبت درباره قهرمانی و کسب سهمیه زود است، اما برخی تیم‌ها روند رو به رشد و با ثباتی را طی می‌کنند. تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن روند خوبی را طی و مسیر را ادامه می‌دهند.

سرمربی فولاد خوزستان درباره جایگاه تیمش در پایان فصل اظهار داشت: همه بازیکنان و کادر باشگاه به دنبال بازی روان و تماشاگرپسند هستند. امیدواریم در پایان با توجه به تلاش‌های که داشته‌ایم جایگاه خوبی را کسب کنیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: