همه آنچه باید درباره بلیت‌های جشنواره فیلم فجر بدانیم

کدخبر: 2083596

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه در برج میلاد برگزار می‌شود، جشنواره‌ای که همه ساله با فروش بلیت در تعداد محدود، میزبان مردم و علاقه مندان به سینما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از 10 تا 22 بهمن ماه در برج میلاد برگزار می شود، جشنواره ای که همه ساله با فروش بلیت در تعداد محدود، میزبان مردم و علاقه مندان به سینما خواهد بود، امسال نیز با اعلام مسئولان جشنواره فیلم فجر فروش بلیت ها از فردا، اول بهمن ماه در تهران و دوشنبه، چهارم بهمن ماه در شهرستان ها آغاز خواهد شد.

علاقه مندان به حضور در کاخ مردمی جشنواره یا همان پردیس ملت باید برای هر سانس تماشای فیلم بلیت 25 هزار تومانی تهیه کنند، البته اگر قرار است فردی بلیت ها را به صورت سری خریداری کند که در آن آثار بخش مسابقه و چشم انداز وجود دارد، باید بلیت هر 44 فیلم را انتخاب کند که با تخفیف برای هر سانس 968 هزار تومان خواهد بود. البته پردیس ملت به خاطر حضور عوامل فیلم ها، همانند برج میلاد، روزهای شلوغی را در ایام جشنواره سپری خواهد کرد.

سینماهای جنوب پایتخت مانند راگا و کیان هم بلیت های جشنواره را با قیمت 10 هزار تومان به فروش می رسانند که برای خرید سری کامل بلیت آثار باید 352 هزار تومان هزینه کرد و مابقی سینماها نیز بلیت ها را با قیمت 12 هزار تومان به فروش می رسانند.

علاقه مندان به تماشای آثار سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر می توانند از 8 صبح فردا تا 12 شب دوشنبه چهارم بهمن ماه در تهران به مراجعه به سایت cinogram.com اقدام به خرید بلیت کنند، همچنین مردم در شهرستان ها نیز از 8 صبح روز دوشنبه چهارم تا 12 شب پنجشنبه 7 بهمن ماه می توانند برای خرید بلیت به این سایت مراجعه کنند.

نکته قابل توجه برای خرید بلیت این است که هر فرد تنها می توانند برای چهار سانس سینمایی و در هر سانس حداکثر 2 بلیت را انتخاب کند و بیشتر از آن مجاز به خرید بلیت نخواهد شد.

جدول پخش سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز اعلام شده که در ذیل می آید.

ارسال نظر: