با حمایت‌های وزیر ورزش دغدغه مالی نخواهیم داشت

فرجی: اولین هدفمان مدال‌آوری در المپیک ۲۰۲۰ است

کدخبر: 2083354

رئیس فدراسیون کاراته از حضور محسن آشوری در پست دبیری این فدراسیون خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، صادق فرجی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون کاراته اظهار داشت: از سلطانی‌فر و سجادی به دلیل نگاه بی‌طرفانه‌ای که به مجمع امروز داشتند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: همچنین از اعضای مجمع نیز به خاطر اعتمادی که به من داشتند، تشکر می‌کنم و تلاش داریم که بتوانیم برنامه‌ها را اجرایی کنیم.

رئیس جدید فدراسیون درخصوص هدف اصلی‌اش در فدراسیون کاراته تصریح کرد: با توجه به ورود کاراته به المپیک 2020 توکیو، تلاش می‌کنیم که بتوانیم در این عرصه نقش‌آفرینی کنیم و در المپیک مدال‌آور باشیم.

وی درباره انتخاب دبیر فدراسیون خاطرنشان کرد: مجمع این اختیار را به رئیس فدراسیون داده که دبیر را انتخاب کند. بر همین اساس نیز در خدمت محسن آشوری خواهیم بود. او یکی از مدیران و زحمتکشان این رشته است.

رئیس فدراسیون کاراته درباره بدهی بیش از یک میلیارد تومانی این فدراسیون گفت: به هر حال سرپرست فدراسیون تعهداتی را ایجاد کرده و فدراسیون نیز این مبالغ را تقبل می‌کند. امیدوارم با حمایت وزیر و جذب اسپانسرهایی که طباطبایی انجام داده، بتوانیم این کار را هماهنگ کنیم. ما باید نشستی با سرپرست پیشین فدراسیون داشته باشیم تا ببینیم این اعداد و ارقام به چه صورت بوده است.

وی ادامه داد: بدهی‌ها با حمایت سلطانی‌فر انجام می‌شود. قطعاً با حمایت وزیر ورزش دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

فرجی درباره انتخاب نایب رئیس فدراسیون گفت: هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم.

وی در پایان عنوان کرد: اولین برنامه ما این است که نشستی با طباطبایی داشته باشیم تا وضعیت این نقل و انتقال فدراسیون مشخص شود.

ارسال نظر: