بذرپاش در دانشگاه تهران:

کشور گران اداره می‌شود/ برخی مدیران زندگی‌های نجومی دارند/ برخی مدیران می‌خواهند ایران را سرنگون کنند

کدخبر: 2076527

نماینده سابق مجلس با تأکید بر اینکه در حال حاضر کشور گران اداره می‌شود، گفت: اگر نکته‌سنج باشیم به‌ غیر از حقوق‌های نجومی، برخی از مدیران زندگی‌های نجومی دارند که باید پاسخ بدهند از کجا آورده‌اند؟ هزینه‌های مدیریتی کشور باید حداقل باشد و هزینه‌های حداکثری به سمت خدمت به مردم سرازیر شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس شورای اسلامی امروز(یکشنبه 14 آذر) در دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران و در آستانه 16 آذر با بیان اینکه در حال حاضر با یک دولت کنایه‌زن طرفیم، گفت: کاش آنقدر که وقت برای تولید کنایه می‌گذاشتند برای حل مشکلات فراوان کشور وقت صرف می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه کشور از مشکلات عمیقی رنج می‌برد که متأسفانه در برخی بخش‌ها از طاقت مردم خارج‌ شده است، افزود: ولی انگار در ذهن بعضی‌ها تولید کنایه برای حذف منتقدان اولویت بیشتری دارد تا وقت صرف کردن برای حل مشکلات کشور.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه باید برای حل مشکلات کشور اقدامی صورت گیرد، تصریح کرد: برای حل مشکلات باید تولید، اشتغال و رفع فقر و مبارزه با فساد که متأسفانه مانند موریانه پایه‌های کشور را می‌خورد در اولویت کارها قرار داد.

بذرپاش با تأکید بر اینکه متأسفانه در حال حاضر کشور گران اداره می‌شود، ادامه داد: اگر نکته‌سنج باشیم به‌ غیر از حقوق‌های نجومی که هنوز اتفاقی برای به سرانجام رساندن آن نشده، برخی از مدیران زندگی‌های نجومی دارند که باید پاسخ بدهند از کجا آورده‌اند؟ هزینه‌های مدیریتی کشور باید حداقل باشد و هزینه‌های حداکثری به سمت خدمت به مردم سرازیر شود، ولی الآن حداکثر هزینه‌‌ها صرف مدیریت و اداره به جای خدمات و خدمت می‌شود.

وی تصریح کرد: واقعاً 37 سال است که برخی مدیران می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند، اما مردم نگذاشتند؛ برخی مسئولان خواستند این کار را دنبال کنند که برخی از آنها رسوا شدند و برخی به دلیل توانایی و مهارت سیاسی هنوز بازی‌شان برای مردم رو نشده و برخی از مسئولان هم ناخواسته این کار را دنبال می‌کنند و بعضاً خودشان هم متوجه نیستند.

این نماینده سابق مجلس ضمن تأکید بر اینکه برجام محک ساده‌لوحی برخی شده، افزود: تاریخ را خوب نظاره کنیم، فاصله بین ابوموسی اشعری شدن تا مالک اشتر شدن بسیار کم است.

وی گفت: همه فرصت‌ها را از دست ندهیم؛ همه با هم برای عبور از این بحران‌ها متحد شویم و دست یکدیگر را بفشاریم، واقعاً رحماء بینهم باشیم.

بذرپاش در پایان تصریح کرد: زمان اعتماد بیشتر به نیروهای خودمان رسیده و باید واژه توانستن را با صدای رساتر صرف کنیم که ما می‌توانیم.

ارسال نظر: