سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد؛ ۱۴ امروز

کدخبر: 2069189

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی علام کرد: نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی سال ۹۵ دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علوی فاضل، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین نتایج دکتری واحدهای بین‌الملل و برون‌ مرزی این دانشگاه ساعت 14 امروز 27 مهر اعلام می‌شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد افزود: همه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.com از نتایج خود مطلع شوند.

نتایج قبولی اعلام شده در تکمیل ظرفیت به منزله یک پذیرش جدید است و به معنای از بین رفتن قبولی قبلی نیست، بلکه داوطلب پذیرفته شده مختار است بین این پذیرش و پذیرش اصلی خود هرکدام را که ترجیح داد، انتخاب و در واحد مورد نظر خود ثبت‌ نام کند.

همچنین نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی واحدهای بین‌الملل و برون‌ مرزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز امروز سه‌شنبه 27 مهر از طریق سامانه azmoon.net اعلام می‌شود. نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری هم تا پایان این هفته اعلام می‌شود.

ارسال نظر: