ویژه برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه۱۵ در هفته دفاع مقدس اعلام شد

کدخبر: 2065138

مدیریت فرهنگی هنری منطقه۱۵ همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس ویژه برنامه هایی با عنوان "خرمشهرها در پیش است" برگزار می کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیریت فرهنگی هنری منطقه15 ضمن اعلام ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:

فرهنگسرای خاوران، در دو بخش محلی و ستادی ویژه برنامه هایی ترتیب داده است که با هدف نشر افکار و اندیشه های شهدا به نسل جوان برگزار می شود.

در حوزه ی اول برنامه هایی از قبیل برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با مشارکت ناحیه بسیج مالک اشتر با محوریت "نقش پایگاه مالک اشتر در دفاع مقدس" انجام می شود.

همچنین در این بخش برگزاری همایش های تجلیل از خانواده 8شهید مدافع حرم، ازجمله دیگر برنامه های مدیریت فرهنگی هنری منطقه15 می باشد.

رئیس فرهنگسرای خاوران با اشاره به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد:

برگزاری برنامه های متمرکز ستادی سازمان با عنوان "خرمشهرها در پیش است" پیش روی ماست که شامل عناوینی همچون با قدوسیان،هم عهدی با شهدا،چهل چراغ و ضیافت ستارگان می باشد.

وی در خصوص سلسله برنامه های ضیافت ستارگان اضافه کرد:در این برنامه سعی شده از 5 شهید محلات منطقه15 در خیابان محل سکونت خانواده شهید و مساجد محل سکونت شهدای دفاع مقدس تجلیل و طی مراسم خاصی از خانواده شهدا تقدیر به عمل آید.

دوستعلی با اشاره به برنامه راویان شیدایی گفت:برنامه نهایی مدنظر ما ثبت تاریخ شفاهی فرهنگ دفاع مقدس است که روایتگران شیدایی براساس دیده ها و شنیده ه ها در ثبت تاریخ دفاع مقدس کمک کننده خواهند بود.

برنامه روایتگری دفاع مقدس در مسجد رضویه افسریه با حضور سرهنگ پاسدار جانبار دفاع مقدس حاج مهدی جهانگرد برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس فرهنگسرای خاوران مراجعه کرده و یا با شماره 33015423 تماس بگیرند.

ارسال نظر: