محمدامین همدانی به «نسیم آنلاین» خبر داد:

اکران "فهرست مقدس" بعد از محرم و صفر آغاز می‌شود

کدخبر: 2064812

کارگردان انیمیشن "فهرست مقدس" گفت: اگر درباره پروانه نمایش و زمان اکران مساعدت صورت بگیرد، بنا داریم که بعد از محرم و صفر این انیمیشن را اکران کنیم و پخش‌کننده اثر نیز حوزه هنری خواهد بود.

محمدامین همدانی، کارگردان انیمیشن «فهرست مقدس» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: اگر درباره پروانه نمایش و زمان اکران مساعدت صورت بگیرد، بنا داریم که بعد از محرم و صفر این انیمیشن را اکران کنیم و پخش کننده اثر نیز حوزه هنری خواهد بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که مخاطب «فهرست مقدس» مخاطب جدید و همچنین تکنیک جدیدی هم در تولید این اثر به کار رفته مطمئن نیستیم که مخاطب از کار استقبال کند یا خیر؛ البته تکنیک به کار رفته در «فهرست مقدس» تا به حال در سینمای ایران تجربه نشده ولی در دنیا طرفداران زیادی را دارد؛ با این حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم مخاطبان از آن استقبال می کنند یا خیر.

کارگردان «فهرست مقدس» درباره ژانر این انیمیشن اظهار داشت: ژانر این اثر چند وجهی است؛ چرا که ابتدای کار دراماتیک و انتهای کار تراژدیک است. به عبارت دیگر از تکنیک هایپر رئالیسم در تولید این اثر استفاده شده و از آنجایی که این تکنیک آرمان خواهی را به همراه اغراق دارد، مورد پسند قشر نوجوان قرار می گیرد.

همدانی در پایان با اشاره به اکران بین المللی این انیمیشن خاطر نشان کرد: اکران های متعددی را در کشورهای غربی و عربی برای این اثر در نظر گرفته ایم و تا امروز نیز قراردادهایی در این زمینه به امضا رسیده و به احتمال زیاد از نیمه آبان (نوامبر) این اکران ها آغاز خواهد شد.

ارسال نظر: