همزمان با دریافت آثار دانشمندان برجسته جهان اسلام:

فرایند داوری نامزدهای دریافت جایزه مصطفی(ص) آغاز شد

کدخبر: 2061980

رئیس کارگروه علمی جایزه مصطفی(ص) از آغاز کار داوران در کمیته­‌های تخصصی برای ارزیابی آثار ارسالی خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دکتر حسن ظهور در این‌باره گفت: داوری دومین دوره جایزه مصطفی (ص) در چهار کمیته­ تخصصی علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری نانو و کلیه زمینه­‌های علم و فناوری شروع شده است و داوران به بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه پرداخته‌­اند.

وی ادامه داد: فراخوان دومین دوره این جایزه از ابتدای آوریل به 700 دانشمند جهان اسلام، 200 نهاد معتبر علمی در سطح جهان اسلام و کلیه دانشگاه ­ های داخل کشور ارسال شده است و از آنها خواسته شده تا نامزدهای خود را در چهار حوزه مختلفی که جایزه به آنها تعلق می­گیرد، برای دبیرخانه ارسال کنند.

ظهور افزود: همزمان با ارسال این آثار به دبیرخانه، کمیته­‌های داوری کار خود را در مرحله اول شروع کرده و آثار منتخب خود را برای داوران نهایی ارسال می­‌کنند و آنها در مرحله دوم با بررسی آثار منتخب، رای نهایی به شورای سیاستگذاری اعلام می‌شود و درنهایت نفرات برگزیده با رای بیشتر کمیته داوری به عنوان برگزیده جایزه مصطفی (ص) تایید می­‌شوند.

گفتنی است دومین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) در آذرماه 1396(دسامبر2017) همزمان با هفته وحدت با تقدیر از پنج دانشمند برجسته جهان اسلام در تهران برگزار می­‌شود.

ارسال نظر: