سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خبر داد

بررسی حادثه جاده چالوس در کمیسیون عمران با حضور معاون آخوندی

کدخبر: 2049098

نماینده مردم اردبیل در مجلس از بررسی حادثه جاده چالوس در کمیسیون عمران با حضور معاون آخوندی خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حادثه روز گذشته در جاده چالوس که منجر به کشته شدن 16 تن از هموطنانمان شد، گفت: در اولین جلسه کمیسیون از رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسئولان سازمان پایانه‌های کشور و مسئولان نیروی انتظامی دعوت به‌عمل می‌آید تا با حضور در این جلسه، توضیحاتی دراین‌باره به اعضا ارائه کنند.

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس پیگیر مسائل مختلف حمل ونقل کشور است، افزود: به دلیل اهمیت حمل‌ونقل در کشور اولین جلسات کمیسیون در دوره دهم به دعوت از آخوندی وزیر راه و شهرسازی، معاونان حمل ونقل جاده‌ای و هوایی وی اختصاص یافت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه عوامل مختلفی در حوادث جاده‌ای کشور دخیل است، تصریح کرد: ایمنی جاده‌ها، مکانهای حادثه خیز و وضعیت نامناسب گاردریلها از عومل مختلف در بروز حواث جاده‌ای است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تدوین گزارشی درباره حادثه رخ داده در نی‌ریز که منجر به کشته شدن 19 تن از هموطنان از جمله تعدادی از سربازان شد، گفت: این گزارش ظرف چند روز آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود، البته کارشناسان قوه قضاییه نیز درحال تدوین گزارشی درباره این حادثه هستند.

ارسال نظر: