جنگ بزرگان در استقلال

رابطه پیچیده منصوریان و مهدی رحمتی

کدخبر: 2037247

علیرضا منصوریان در حالی که تنها چند روز است به عنوان سرمربی استقلال معرفی شده با چالشی بزرگ روبرو شده است و آن هم رابطه‌اش با کاپیتان تیمش است.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، علیرضا منصوریان در حالی که تنها چند روز است به عنوان سرمربی استقلال معرفی شده با چالشی بزرگ روبرو شده است و آن هم رابطه‌اش با کاپیتان تیمش است.

گفته می‌شود یکی از مهمترین مواردی که منصوریان در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح کرده، جلوگیری از بازیکن سالاری در تیمش بود. طبیعی است که منظور او از بازیکن سالاری نفوذ غیر متعارف مهدی رحمتی در استقلال است. تقریبا همه می‌دانند که مهدی رحمتی سال گذشته فراتر از یک بازیکن برای استقلال بود و تقریبا در تمام تصمیم گیری‌های باشگاه نقش داشت. از حضور در جلسات فنی و دخالت در ترکیب استقلال گرفته تا حتی نحوه تقسیم پاداش بین بازیکنان همه و همه دخالت‌هایی بود که رحمتی در استقلال کرد و این موضوع حالا علیرضا منصوریان را حسابی نگران کرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مهدی رحمتی تاثیر مستقیمی در انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی استقلال داشته است و اتفاقا همین موضوع سرمربی جدید و جوان آبی‌ها را حسابی نگران کرده است. منصوریان در 2 سال سرمربیگری در تیم نفت تهران به تشکیل تیمی جوان و یکدست معروف بوده است و حالا نمی‌خواهد اجازه بدهد کسی در تصمیماتش دخالت کند. هرچند رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است اما بی‌تردید جایگاه او در استقلال منصوریان را نگران کرده است و این موضوعی است که در جلسه هیئت مدیره هم مطرح شده است.

هرچه که هست به نظر می‌رسد ادامه کار رحمتی در استقلال و مدل رفتار او با بازیکنان تیم به یکی از بزرگترین چالش‌های منصوریان در شروع کارش با این تیم تبدیل شده است.

ارسال نظر: