دبیر ستاد بحران منطقه ۱۹ خبر داد:

برگزاری اولین مانور مواجهه با بلایای طبیعی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

کدخبر: 2027106

دبیر ستاد بحران منطقه ۱۹ از برگزاری نخستین مانور آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه، ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حامد اردشیری دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه با اعلام این خبر گفت: این مانور یکی از حساسترین مانورهایی است که برای اولین بار در بزرگترین مجموعه نمایشگاهی کشور در شهر آفتاب با هدف افزایش توانایی ادارات و سازمانهای خدمات رسان و امدادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مانور به منظور اجرای عملیاتی است که با بهره گیری از دانسته ها و توانمندی ها، ادوات و امکانات موجود در سازمانها و ادارات امداد رسان و خدمات رسان با مدیریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در مواجهه با پدیده طوفان دوشنبه 13 اردیبهشت اجرا خواهد شد.

به گفته اردشیری در راستای برگزاری این مانور جلسه دور میزی با حضور مدیران و کارشناسان ارشد سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ونمایندگان ادارات و سازمانهایی نظیر آتش نشانی،اورژانس،هلال احمر، راهور ، نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهرداری برگزار شد.

در این جلسه که کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه 19، نواحی پنجگانه منطقه 19شهرداری، حوزه های خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک و سایر حوزه اجرایی حضور داشتند راهکارهای چگونگی برگزاری مانور براساس سناریوی تدوین شده بررسی شد.

ارسال نظر: