عارف: نتیجه را دیدم شوکه شدم

کدخبر: 2015341

عارف گفت: برآورد خود من این بود که در بهترین حالت ٢٠ نفر دور اول رای می‌آورند که ١٥، ١٦ نفرشان از لیست ما و ٤، ٥ نفر از لیست رقیب‌مان خواهند بود؛ بقیه هم دور دومی می‌شوند؛ واقعا تعجب کردم باورم نمی‌شد نتیجه را دیدم شوکه شدم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا عارف در گفتگو با روزنامه اعتماد گفت: انگار خاصیت ما است که همیشه از سوی مردم غافلگیر شویم. این‌بار و در انتخابات مجلس هم انگار این غافلگیری دوباره سراغ‌مان آمد. فکرش را هم نمی‌کردم. تا زمان اعلام نتایج فکر نمی‌کردم وضعیت به این خوبی باشد. برآورد خود من این بود که در بهترین حالت ٢٠ نفر دور اول رای می‌آورند که ١٥، ١٦ نفرشان از لیست ما و ٤، ٥ نفر از لیست رقیب‌مان خواهند بود. بقیه هم دور دومی می‌شوند. واقعا تعجب کردم. باورم نمی‌شد. فکر می‌کردم شاید این نتیجه مربوط به یک منطقه خاص تهران باشد و در مراحل بعد ترکیب عوض شود.

وی ادامه داد: گام سوم کسب ٧٠ درصد کرسی‌های شورای شهر در سراسر کشور است.

عارف در خصوص ریاست مجلس نیز گفت: باید ببینیم کدام فراکسیون اکثریت را به دست می‌آورد. ما به مردم قول‌هایی داده‌ایم و آنها هم مطالباتی دارند. این رای عظیم و اعتماد گسترده به ما باید پاسخ خود را دریافت کند. بخشی از پرداختن به مطالبات مردم هم با نقش داشتن در مدیریت مجلس میسر می‌شود.

عارف در خصوص هاشمی رفسنجانی نیز گفت: او یک مهندس واقعی است. هم مهندسی سیاسی را می‌فهمد و هم درک دقیقی از عدد و رقم دارد.

ارسال نظر: