هشدارها درباره پشت پرده قراردادهای اقتصادی پسابرجام + جدول

کدخبر: 2011549

«نسیم آنلاین» در بررسی فرآیند و مکانیسم به کار گرفته شده در انعقاد قراردادهای روزهای اخیر واکنش‌ها و هشدارهای کارشناسان امر در خصوص خسارت بالای این رفتار دولت یازدهم در فضای اقتصادی کشور را بررسی کرده است.

« نسیم آنلاین » در گزارشی تحلیلی به بررسی فضای اقتصادی دوران پسابرجام و ریشه‌های برخی وقایع مهم در جریان قراردادهای اقتصادی در روزهای اخیر پرداخت؛ قراردادهایی که تقریبا همگی آنها به دلایل مختلفی محرمانه مانده و دولت یازدهم به صورت جدی از انتشار ابعاد و ویژگی های آنها جلوگیری کرده است.

در این گزارش « نسیم آنلاین » از حضور مخفیانه دلالان و مافیای بزرگ اقتصادی انگلیسی-صهیونیستی در میان قریب به اتفاق قراردادهای اقتصادی روزهای اخیر در دوران پسابرجام پرده برداشته بود.

در این میان، اگر وجوه دیگری از این مساله که نتیجه فرآیند و مکانیسم به کار گرفته شده در انعقاد این قرار دادهاست در جامعه بررسی شود و نظر کارشناسان امر مورد توجه قرار گیرد، ابعاد گسترده‌تری از خسارت بالای این رفتار دولت یازدهم در فضای اقتصادی کشور روشن خواهد شد.

« نسیم آنلاین » با بررسی گوشه‌ای از واکنش‌ها و هشدارها در خصوص پشت پرده رفتار اقتصادی دولت یازدهم در دوران پسابرجام، نظر برخی کارشناسان امر در این مورد را به صورت جدول زیر منتشر می‌کند.

ارسال نظر: