سعید اوحدی:

ملت ایران دست از شعار "مرگ بر آمریکا" برنمی‌دارد

کدخبر: 2010485

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: انقلاب اسلامی امروز خواب راحت را از استکبار گرفته و همواره پشتیبان ملت‌های مظلوم از جمله سوریه، فلسطین و عراق است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت:

سعید اوحدی دقایقی پیش در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان خرم‌آباد ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، اظهار داشت: امروز مردمی که همه چیز خود را در طول این 37 سال گذشته تقدیم انقلاب کرده‌اند با سربلندی و افتخار گروه 1+5 را پای مذاکره کشاندند که این یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران است.

وی عنوان کرد: جشن پیروزی امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است، از این جهت که استکبار جهانی در مقابل صبر و پایداری شما سرتعظیم فرود آوردند که این موجب عزت و سربلندی برای ایران عزیز شده است.

این مسئول اضافه کرد: در طول 12 سال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران امروز به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت و پشتیبانی ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده نه تنها تحریم‌ها برداشته شد، بلکه اقتدار ایران به جهانیان ثابت شد.

رئیس سازمان حج و زیارت تأکید کرد:‌ برخی‌ها خیال می‌کنند که بعد از موضوع برجام ملت ایران دست از شعار «مرگ بر آمریکا» برمی‌دارند، اما شعار محوری و بنیادی ملت ایران «مرگ بر آمریکا» است و ملت ما دست از این شعار برنمی‌دارد.

اوحدی یادآور شد: 37 سال صبوری، حماسه، عشق و ایثار امروز به ثمر نشست و شاهد اقتدار ایران اسلامی در بخش‌های مختلف هستیم.

وی اضافه کرد: امروز در اطراف ایران اسلامی شاهد جنگ، خونریزی و ... هستیم اما به برکت رهبر معظم انقلاب و ملت با بصیرت ایران اسلامی، ایران امن‌ترین کشور دنیا است.

رئیس سازمان حج و زیارت یادآور شد: انقلاب اسلامی امروز خواب راحت را از استکبار گرفته و همواره پشتیبان ملت‌های مظلوم از جمله سوریه، فلسطین و عراق است.

این مسئول با اشاره به اینکه تمام پیش‌بینی‌های امام راحل امروز تحقق یافته است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در دنیا هستیم و بعد از 37 سال ایران اسلامی در زمینه علم رتبه 15 را در دنیا دارد.

اوحدی گفت: نرخ رشد تولید علم در دنیا متعلق به ایران اسلامی است که در حوزه‌های تولید علم، هوافضا، انرژی هسته‌ای، ساخت موشکی، ماهواره و ... ایران دارای رتبه‌های برتر دنیا است.

وی تصریح کرد:‌ امروز ایران اسلامی از لحاظ صنایع موشکی و تولید موشک در دنیا حرف زیادی برای گفتن دارد و ساخت موشک‌های ماهواره‌بر یکی از افتخارات ملت ایران در بخش تولید علم است.

رئیس سازمان حج و زیارت با قدردانی از حضور گسترده مردم ایران به ویژه مردم شهرستان خرم‌آباد در راهپیمایی 22 بهمن امسال، خاطرنشان کرد: در سال همدلی و همزبانی کارهای بزرگی در استان لرستان شکل گرفته گرفته که گازرسانی به 407 روستا و 3 شهرستان بزرگ در دولت یازدهم انجام گرفته است.

اوحدی تصریح کرد: انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پیش‌رو داریم که انتظار این است همانطور که امروز ملت ایران و به ویژه شهرستان خرم‌آباد حماسه آفریدند در انتخابات 7 اسفندماه نیز حضور پررنگی داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم قطعنامه یوم‌الله 22 امسال قرائت و با تکبیر الله اکبر مورد تأیید راهپیمایان قرار گرفت.

ارسال نظر: