تراکتورسازی نه تنها برای آذربایجان بلکه برای کل ایران است

قلعه‌نویی: هدف ما موفقیت در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا است

کدخبر: 2009278

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: موفقیت در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا هدف ما محسوب می‌شود چون ما پتانسیل حضور موفق در هر دو جام را داریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: از روزی که به تبریز آمدم همه چیز در اینجا سر جای خود بوده اما در حال حاضر تنها کمبود ما نبود هواداران است که نیامدن آنان به استادیوم ما را آزار می‌دهد که امیدواریم با بازی های خوبی که به نمایش خواهیم گذاشت آنها را به استادیوم بکشانیم زیرا مانند آن ها نه تنها در ایران بلکه در آسیا همانند آنان پیدا نمی‌شود.

قلعه‌نویی در خصوص برنامه های تراکتور در نیم فصل دوم گفت: در تعطیلات نیم فصل قرار بود به اردوی ترکیه برویم اما متأسفانه در دقیقه 90 این اردو به هم خورد، ما قرار بود در ترکیه چند بازی دوستانه برگزار کنیم اما با لغو این اردو برنامه‌های ما هم بهم خورد.

وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: برای بازی فردا چند مصدوم داریم اما باید جای آنها را با بازیکنان ذخیره پر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به مصاحبه‌های اخیر سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، افزود: من مصاحبه‌های عباسی را نخوانده‌ام اما از همان روز اول بین من، باشگاه، مدیرعامل و هیئت مدیره هماهنگی کامل برقرار بود و همانطور که رئیس‌ جمهور نیز گفته است تراکتورسازی نه تنها برای آذربایجان بلکه برای کل ایران است.

وی درباره لغو اردوی تیمش در ترکیه گفت: از جای دیگری به ما گفتند که نمی‌توانید به این اردو بروید ولی اجرا نشدن اردوی ترکیه به باشگاه و هیئت مدیره ربطی ندارد و به جایی بالاتر از سازمان نظام وظیفه مربوط می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تغییر برنامه مسابقات تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا به ما لطمه خواهد زد و به نوعی بازی‌های گروه ما حذفی شده است ولی خوبی این برنامه این است که بازی آخر ما در مرحله گروهی در خانه برگزار می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: موفقیت در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا هدف ما محسوب می‌شود چون ما پتانسیل حضور در هر دو جام با قدرت کامل را داریم.

ارسال نظر: