از سوی جهرمی اعلام شد:

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش مکلف به پرداخت شهریه ۳ میلیون تومانی هستند

کدخبر: 2007917

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام زمان برگزاری دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی گفت: شهریه ۵ میلیون تومان برآورد شده که ۶۰ درصد آن را پذیرفته‌شدگان باید بپردازند.

گروه جامعه « نسیم آنلاین »: چندی پیش آزمون استخدامی آموزش و پرورش 27 شهریور 94 در 62 شهر برگزار شد. در این آزمون 178 هزار و 24 نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 100 هزار و 109 نفر زن و 77 هزار و 915 نفر مرد بودند که پذیرفته شدگان پس از گذراندن یکسال دوره آموزشی از مهر ماه سال 95 استخدام پیمانی آموزش و پرورش می شوند. بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان در اعلام نتایج روز 17 دیماه اسامی 3183 پذیرفته شده این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اعلام شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » امروز رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش وپرورش بااعلام زمان برگزاری دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی گفت: شهریه 5 میلیون تومان برآورد شده که 40 درصد آن را آموزش و پرورش می دهد .

محمد حسین سلیمی جهرمی درباره شروع دوره های آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش قرار است در هفته جاری اعلام شود .

وی افزود: پس از اعلام نتایج، دوره فشرده تربیت حرفه ای معلم به مدت یکسال در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود .

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره شهریه نیز بیان کرده: شهریه حدود ۵ میلیون تومان توسط دانشگاه فرهنگیان برآورد شده است که ۶۰ درصد توسط پذیرفته شده و ۴۰ درصد را نیز آموزش و پرورش پرداخت می کند .

سلیمی جهرمی اضافه کرد: البته یک بحث نیز شده تا یک برآورد دیگر شود تا سهم پرداختی آموزش و پرورش افزایش یابد .

وی با بیان اینکه شهریه ۵ میلیون تومان برای یکسال آموزش دریافت می شود، گفت: ۹۰۰ ساعت آموزش به پذیرفته شدگان داده خواهد شد، همچنین در تابستان نیز دوره ها ی آموزشی ارائه می شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: معاونت پشتیبانی نیز به دنبال دریافت تسهیلات همچون وام برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی است که البته باید بانک‌ها همکاری کنند.

حال باتوجه به این تصمیم مسئولان آموزش و پرورش برای دریافت شهریه حدود 3 میلیون تومانی از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی برای گذراندن دورهای آموزشی باید دید که وزارت آموزش و پرورش به چه صورت می‌خواهد این شهریه را اخذ کند و چه تعداد از این پذیرفته‌شدگان توانایی پرداخت این میزان شهریه را برای رسیدن به شغل دلخواه خود دارند؟

ارسال نظر: