با پیشنهاد شاهرخ شهنازی

اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو شد

کدخبر: 2005859

جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز برگزار شد و با پیشنهاد شاهرخ شهنازی و موافقت اعضا اصغررحیمی به عنوان سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو شد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز برگزار شد و اصغر رحیمی، رئیس کمیته نظارت بر تیم‌‍‌های ملی به عنوان سرپرست کاروان ایران در المپیک ریودوژانیرو انتخاب شد.

این درحالی است که اعضای هیات اجرایی شاهرخ شهنازی را برای سرپرستی پیشنهاد دادند اما شهنازی برای هم‌افزایی از اعضا درخواست کردند اصغر رحیمی سرپرست کاروان شوند که مورد موافقت قرار گرفت.

همچنین مقرر شد شهنازی هم سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های ساحلی ویتنام شود که به فاصله کمی بعد از المپیک ریو برگزار می‌شود.

همچنین در این جلسه و با مصوبه هیات اجرایی کمیته المپیک مقرر شد تمامی مدال‌آوران ایران در المپیک ریودوژانیرو به استخدام کمیته ملی المپیک در آورده شوند.

گفتنی است طبق روال بازیهای المپیک زمستانی که ریاست فدراسیون اسکی به عنوان سرپرست کاروان در بازیهای المپیک زمستانی انتخاب می گردد ، ناصر طالبی رئیس فدراسیون اسکی نیز به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک نوجوانان لیلیهامر - نوروژ- (فوریه 2016 ) انتخاب شد.

ارسال نظر: