کتاب گویای "چهل نامه‌ کوتاه به همسرم" نادر ابراهیمی رونمایی شد

کدخبر: 1045889

مراسم رونمایی از کتاب گویای "چهل نامه‌ کوتاه به همسرم" نادر ابراهیمی نویسنده، شاعر و فیلمساز چهارشنبه ۲۵ آذر در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد

به گزارش «نسیم»، مراسم رونمایی از کتاب گویای «چهل نامه‌ی کوتاه به همسرم» نادر ابراهیمی نویسنده، شاعر و فیلمساز چهارشنبه 25 آذر در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور «فرزانه منصوری» همسر نادر ابراهیمی برگزار شد، از کتاب گویای «چهل نامه کوتاه به همسرم» نوشته نادر ابراهیمی رونمایی به عمل آمد.

این اثر بر اساس کتاب «چهل نامه‌ی کوتاه به همسرم» نوشته نادر ابراهیمی تولید شده است و یکی از سه گانه های عاشقانه ی نادر ابراهیمی محسوب می شود. روایت نامه ها را پیام دهکردی بر عهده داشته که پیشتر صدای او را در یک عاشقانه آرام شنیده بودیم. آهنگسازی اثر را هم ناصر چشم آذر انجام داده است.

پس از رونمایی کتاب گویای «چهل نامه‌ی کوتاه به همسرم»، اجرای زنده بخش هایی از این اثر با صدای پیام دهکردی و پیانونوازی ناصر چشم آذر برای مخاطبان برگزار شد.

کتاب سخنگوی «چهل نامه کوتاه به همسرم» را موسسه نوین کتاب گویا تولید و منتشر کرده است که پیش از این تولید و انتشار آثاری از این دست در حوزه کتاب گویا را در کارنامه خود دارد.

نادر ابراهیمی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۱۵ در تهران و درگذشته در ۱۶ خرداد ۱۳۸۷ تهران است. او علاوه بر نوشتن رمان و داستان کوتاه، در زمینه‌های فیلم‌سازی، ترانه‌سرایی، ترجمه، و روزنامه‌نگاری نیز فعالیت کرده‌است. «خانه‌ای برای شب»، «افسانه باران»، «تضادهای درونی»، «آتش بدون دود»، «حکایت آن اژدها» و «یک عاشقانه آرام» از آثار داستانی ابراهیمی به شمار می‌روند.

ارسال نظر: