نظرخواهی:: «باید تحریم‌ها رفع شود تا مشکل آبِ خوردن مردم حل شود» نظر شما چیست؟

کدخبر: 1006298

رئیس‌جمهور محترم هفته گذشته در مراسم گرامی‌داشت هفته محیط‌زیست گفت که «باید تحریم‌ها رفع شود تا مشکل آبِ خوردن مردم حل شود» ؛ نظرات خود را درباره این جمله آقای روحانی در بخش نظرات همین خبر ارسال کنید

نظرات خود در تأیید یا رد این اظهار نظر آقای روحانی را در بخش نظرات همین خبر وارد کنید. نظرات پس از تأیید منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری «نسیم»، یکشنبه هفته گذشته حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور در سخنانی به مناسبت هفته محیط زیست و اعطای جایزه ملی این حوزه با اشاره به اینکه تحریم های ظالمانه علیه کشور باید برداشته شوند، مطرح کرد که برای حل شدن مشکل آب خوردن مردم هم برداشته شدن تحریم ها ضروری است.

وی در این مراسم صریحا مطرح کرد که: "ما وقتی می‌گوییم باید تحریم‌های ظالمانه رفع شود بعضی‌ها چشمان‌شان زیاد نچرخد. تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند. آنها که ملت ما را تحریم کرده‌اند ظلم بزرگی مرتکب شده‌اند اما عده‌ای در داخل هم نمی‌دانستند تحریم چیست."

این سخنان رئیس‌جمهور واکنش‌های گسترده نخبگان، شخصیت های سیاسی و حتی قشرهای مختلف مردم را به همراه داشت تا جایی که این بخش از صحبت های آقای روحانی از متن سخنان منتشر شده وی در سایت ریاست جمهوری هم حذف گردید.

از این رو خبرگزاری «نسیم» با برگزاری نظر سنجی پیامکی، در میان اقشار مختلف مردم از جمله اساتید و فعالین دانشگاه، نمایندگان مجلس، فعالین سیاسی و احزاب کشور، ائمه جمعه، فرهنگیان و هنرمندان و همچنین ورزشکاران، نظر آنها را در خصوص این سخنان حجت الاسلام روحانی جویا شد که نتایج و نظرات مردم به زودی منتشر خواهد.

بر همین اساس مخاطبین پایگاه خبرگزاری بین‌المللی پیام کوتاه «نسیم» نیز می‌توانند برای شرکت در نظرخواهی اینترنتی این خبرگزاری نظرات خود را در بخش نظرات همین خبر ارسال و نتایج حاصل را به صورت مشروح در روزهای آتی مشاهده نمایند.

حجم ویدیو: 2.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39 دانلود ویدیو
ارسال نظر: