جزئیاتی تازه از انفجار مبهم در تل آویو

کدخبر: 2366747

رژیم صهیونیستی در تلاش است تا همچنان اجازه انتشار جزئیات انفجار مرموزی را که شامگاه دیشب در ریشون لیتسون در نزدیکی تل آویو رخ داد، ندهد.

یسرائیل هیوم در خبری کوتاه به انضمام چند عکس ادعا کرد با وجود آن که انفجار باعث پراکنده شدن اجزای ماشین به مسافت های دوری شد اما به فرد راکب آسیب جدی وارد نشده و این فرد زخم های سطحی برداشته است.

به زعم این رسانه صهیونیست در این انفجار که ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شب در خیابان آرتیلیری در محله پوبیلیو یکی از محل های ساحلی شهرک لیتسیون رخ داد یک فرد زخمی و فرد دیگری هم متواری شد.

در گزارشی این روزنامه عبری زبان تاکید شده است فرد زخمی به سرعت به یکی از بیمارستان های نزدیک منتقل شده است.

جالب اینجاست یسرائیل هیوم به نقل از شاهدان خبر می دهد انفجار مذکور خودرو حامل قربانی را متلاشی و حفره تقریبا بزرگی را در خیابان ایجاد کرده است ، با این حال درباره وضعیت فرد مورد هدف قرار گرفته مدعی شده که وی صرفا جراحات سطحی برداشته است.

در بخش دیگری از خبر هم تاکید شده است چاشنی بمب به استارت خودرو متصل بوده و به محض روشن شدن خودرو ،بمب عمل کرده است، این در حالی است که برخی از شاهدان عینی تاکید می کنند خودرو در حال حرکت دچار انفجار شده است.

گرچه نام فرد اعلام نشده اما اعلام شد وی مردی ۵۰ ساله بود در حالی که لحظاتی بعد از انفجار هم یکی از همراهانش محل را ترک کرد.

به زعم این روزنامه عبری زبان این انفجار ناشی از تسویه حساب های جنایی بوده است.گفتنی است اداره نظارت بر مطبوعات رژیم صهیونیستی اجازه انتشار اطلاعات بیشتری در این باره را به رسانه های این رژیم نداده است.‎

«خبرزگاری تسنیم»

ارسال نظر: