ترس صهیونیست‌ها در آستانه سالگرد ترور یک فرمانده

کدخبر: 2365186

نگرانی دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از احتمال عملیات گروه‌های مقاومت در آستانه سالگرد ترور فرمانده جهاد اسلامی، آنها را به تغییر مسیر پروازها از فرودگاه «بن‌گوریون» و استقرار سامانه پدافندی مجبور کرد.

همزمان با فرا رسیدن اولین سالگرد ترور «بها ابوالعطا» فرمانده جنبش مقاومت جهاد اسلامی در غزه توسط نظامیان صهیونیست،‌ این رژیم به افزایش تدابیر امنیتی روی آورد.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، پروازهای ورودی به فرودگاه «بن‌گوریون» واقع در تل‌آویو به دلیل افزایش سطح هشدارهای امنیتی به مسیر دیگری تغییر پیدا کرده‌اند.

بر این اساس، در ۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۹ و به فاصله یک روز پس از ترور ابوالعطا بود که گروه‌های مقاومت برای انتقام، صدها فروند راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه و همچنین بخش‌های مرکزی فلسطین اشغالی شلیک کردند.

خبرنگار «رویترز» نیز از فلسطین اشغالی گزارش می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی شمار سامانه‌های پدافندی «گنبد آهنین» مستقر در نزدیکی نوار غزه را افزایش داده است.

مراسم سالگرد ترور فرمانده جهاد اسلامی قرار است فردا (پنجشنبه) در نوار غزه و با مشارکت گروه‌های مقاومت فلسطینی برگزار شود.

«خضر حبیب» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین در همین ارتباط گفت، بیم دستگاه‌های امنیتی و نظامی صهیونیستی از تشدید تنش با مقاومت فلسطین بویژه سرایا القدس در سالگرد ترور ابوالعطاء نشان از ترسی است که این شهید در دل رژیم اشغالگر قرار داده است.

چندی پیش، وزارت داخلی غزه وابسته به حماس با انتشار فایلی صوتی بر همکاری رام‌الله و رژیم صهیونیستی در ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: