رئیس جمهور سابق، سفیر آمریکا در انگلیس!

کدخبر: 2365085

در حالی که هنوز بین جو بایدن و دونالد ترامپ بر سر قطعی شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بحث است بایدن طرحی جدید را برای تغییر سیاست‌های ترامپ در این کشور آغاز کرده است.

روزنامه ساندی تایمز مدعی شد، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا ممکن است باراک اوباما، رئیس جمهور سابق را به عنوان سفیر این کشور در انگلیس معرفی کند.

این منبع خبری به نقل از منبع اطلاعاتی که نامش ذکر نشده ادعا کرد، در حالی که جو بایدن از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ به عنوان معاون اوباما در راس کار بود حالا جو بایدن به عنوان تشکر ممکن است از او بخواهد تا مسئولیت این امر را عهده‌دار شود.

رسانه‌های انگلیس گزارش دادند، انتصاب اوباما به عنوان سفیر آمریکا در این کشور شاید برای بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با توجه به اظهارات غیردوستانه قبلی او درمورد اوباما شرم آور باشد.

بوریس جانسون بارها به صورت کاملا نژادپرستانه اوباما را مورد تمسخر قرار داده بود.

تامی ویتور، سخنگوی پیشین اوباما هفته گذشته در توئیتی نوشت که آن‌ها «هرگز اظهارات نژادپرستانه جانسون درباره اوباما و ارادت برده وار آنها به ترامپ را فراموش نخواهند کرد».

این اظهارات چند روز پس از آن بود که جانسون روز شنبه، در یک توئیت به واشنگتن به عنوان «مهمترین متحد لندن» پیروزی بایدن را تبریک گفت.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: