بازگشت کارگران اخراجی «هفت‌تپه» به کار

کدخبر: 2364874

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به لزوم حفظ احترام و کرامت کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: ۱۵ کارگر اخراجی از فردا در این شرکت مشغول به کار می‌شوند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد با حضور در تجمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اظهار داشت: حدود 3 ماه قبل در جمع شما کارگران زحمتکش حضور یافتم و قول دادم که اگر در این مدت "اسدبیگی" از مدیرعاملی مجموعه خلع‌ید نشود، بار دیگر برای پیگیری مشکلات به تجمع می‌آیم؛ هرچند با توجه به رایزنی‌های انجام‌شده با رئیس قوه‌قضائیه و مسئولان ذیربط بخش قابل توجهی از روند خلع‌ید این فرد انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت 3ماهه مشکلاتی نظیر پرداخت حقوق و بیمه را پیگیری و تا حدی حل کردیم؛ امروز هم با توجه به خواست کارگران، رفع مسئله اخراج 15کارگر مجموعه پیگیری شد و مسئولان مربوطه قول دادند از فردا این افراد در شرکت مشغول به کار شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به لزوم حفظ شخصیت و کرامت کارگران گفت: این موضوع از اصول مهم است که بارها و بارها بر آن تأکید شده و ما نیز خود را باید ملزم به حفظ کرامت کارگران بدانیم؛ در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و امیدواریم سایر مشکلات کارگران "هفت‌تپه" به‌زودی حل شود.

موسوی‌فرد تأکید کرد: پیگیری‌های ما برای احقاق حقوق کارگران متوقف نشده و تا رفع کامل مشکلات به‌ویژه خلع‌ید اسدبیگی این پیگیری‌ها ادامه می‌یابد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: