امیری: ۲۵ لایحه اقتصادی تقدیم مجلس شده است

کدخبر: 2364567

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت:‌ نزدیک به ۶۷ لایحه دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده و بعد از تشکیل مجلس یازدهم از مجلس و نمایندگان محترم درخواست کردیم که این لوایح را در دستور رسیدگی قرار دهند.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت با اشاره به لوایحی از سوی دولت تقدیم مجلس شده گفت: نزدیک به 67 لایحه دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است و بعد از تشکیل مجلس یازدهم از مجلس و نمایندگان محترم درخواست کردیم لوایح را در دستور رسیدگی قرار دهند. چند مورد هم با مجلس و رئیس مکاتبه کردم و درخواست ما در دستور کار قرار گرفتن این لوایح است.

وی با بیان اینکه از لوایح اشاره شده 25 لایحه اقتصادی است، افزود: خلط مبحث پیش آمده به جهت معیاری است که ما با نمایندگان مجلس از لوایح اقتصادی دارند. ممکن است لایحه اقتصادی نباشد اما مواد و مفاد آن اقتصادی باشد. مثلا لایحه حمایت معنوی احکامی را در مورد مسائل اقتصادی دارد.

امیری گفت:‌ لایحه شفافیت، لایحه مدیریت تعارض منافع آثار اقتصادی دارند ضمن اینکه لایحه مالیات بر درآمد و دارایی های اقتصادی، لایحه مبارزه با فساد و لایحه اصلاح بخش تعاون کاملا اقتصادی است.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: