رای اعتماد شفاف می‌شود

کدخبر: 2364548

نماینده تهران در مجلس گفت: رای اعتماد به وزرا که پیشتر در طرح اولیه شفافیت آرا به صورت مخفی دیده شده بود در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس حذف شده و به صورت شفاف دیده و عملا رای نمایندگان شفاف خواهد بود

روح‌الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت اظهار داشت‌: این طرح هم اکنون در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس در حال بررسی است و جزییات آن همچنان در کمیسیون با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در حال بررسی است.

وی افزود: طرح شفافیت به صورت مستمر و هفتگی در کمیسیون آئین‌نامه مجلس بررسی شده و همواره در دستور کار این کمیسیون است و بندهای آن مورد بحث قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بسته‌های مختلفی به صورت پکیج در موضوع شفافیت در مجلس یازدهم در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس تهیه شده است. این در حالی است که فعلا بحث بیشتر در مورد بحث شفافیت آراست.

ایزدخواه درباره طرح شفافیت آرا گفت: ‌این طرح در حال تکمیل و غنی‌تر شدن است. در همین راستا نظرات مستمری را از مرکز پژوهش‌های مجلس دریافت می‌کنیم.

وی افزود: آراء‌ مخفی در طرح شفافیت آراء نمایندگان مجلس در کمیسیون آئین‌نامه داخلی به حداقل رسیده است و این موضوع نسبت به طرح اولیه تغییر اساسی پیدا کرده است.

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در مورد رای اعتماد به وزرا که پیشتر در طرح اولیه شفافیت آرا به صورت مخفی دیده شده بود در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس این موضوع به صورت شفاف دیده شده و عملا رای شفاف خواهد بود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: