شکست وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در برابر آنفلوآنزای فصلی

کدخبر: 2363978

یک نهاد صهیونیستی روز دوشنبه از مهیا نبودن بخش‌های بهداشتی و پزشکی در فلسطین اشغالی برای مواجهه با آنفلوآنزا در فصل زمستان خبر داد.

یک نهاد صهیونیستی روز دوشنبه از مهیا نبودن بخش‌های بهداشتی و پزشکی در فلسطین اشغالی برای مواجهه با آنفلوآنزا در فصل زمستان خبر داد.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» به نقل از گزارش یک سازمان صهیونیستی، بخش بهداشتی اسرائیل هنوز برای مواجهه با آنفلونزای فصل زمستان آماده نشده است. گزارش‌ها حاکیست که مقامات صهیونیستی هنوز نتوانسته‌اند ۳.۴ میلیون واکسن آنفلوآنزای مورد نیاز برای دوره بعدی را فراهم کنند.

این در حالی است که تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته در سراسر سرزمین‌های اشغالی آغاز شد و معترضان در شعارهای خود خواستار استعفای نتانیاهو به دلیل اتهامات فساد و نحوه مدیریت بحران ویروس کرونا شدند. این تجمع که از ماه جولای آغاز شده بود چند هفته به علت محدودیت‌های اعمال شده به دلیل ویروس کرونا قطع شده بود. علی‌رغم تدابیر سختگیرانه و قرنطینه عمومی که در فلسطین اشغالی برقرار شده، ویروس کرونا با سرعت بیشتری در حال پخش شدن است.

آخرین آمار منتشر شده از نهادهای رسمی در فلسطین اشغالی همچنین از افزایش بیکاری ناشی از همه گیری کرونا حکایت دارد. آمار منتشر شده اخیر نشان می‌دهد که اینک ۹۸۰۳۷۰ بیکار در فلسطین اشغالی وجود دارد. از این بین ۶۲۸۳۴۴ نفر به دلیل شیوع کرونا مشمول مرخصی اجبای شده اند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: