شناخت انواع نهال میوه ؛ لازمه‌ی موفقیت در باغداری

کدخبر: 2363826

اگر با هیچ یک از شرکت‌های معتبر در زمینه‌ی نهال فروشی (نهال میوه و دیگر نهال‌های زینتی) آشنایی ندارید، در این مقاله قصد داریم در خصوص اقدامات تیم تخصصی برتر نهال (bartarnahal.ir) صحبت کنیم که از سال 1310 به پرورش تخصصی و تولید نهال میوه، بخصوص نهال گردو مشغول است.

نسیم آنلاین :

اگر با هیچ یک از شرکت‌های معتبر در زمینه‌ی نهال فروشی (نهال میوه و دیگر نهال‌های زینتی) آشنایی ندارید، در این مقاله قصد داریم در خصوص اقدامات تیم تخصصی برتر نهال (bartarnahal.ir) صحبت کنیم که از سال 1310 به پرورش تخصصی و تولید نهال میوه، بخصوص نهال گردو مشغول است. این تیم با در نظر گرفتن شرایط مختلف، صادرات نهال به کشورهایی نظیر عراق، آذربایجان و عراق را نیز در دستور کار خود قرار داده است. حال اگر شما هم به شغل نهال فروشی علاقمند هستید، توصیه ‌می‌کنیم برای شناخت انواع نهال میوه این مطلب را تا انتها دنبال کنید. البته ممکن است که به نهال میوه برای کاشت و پرورش آن نیز نیاز داشته باشید که در انتها شرایط خرید نهال میوه را نیز از نهالستان برتر نهال عرض خواهیم کرد.

همچنین در بحث نهال فروشی می‌توان گفت که اگر در حیطه‌ی پرورش انواع میوه باشید، حتماً در جریان هستید که در فصول مختلف سال می‌توان انواع و اقسام نهال میوه را کاشت تا در وقت مناسب آن، بتوان از میوه‌های آن بهره‌مند شد. بسیاری از افراد نیز به صورت کاملاً تخصصی به فروش نهال میوه می‌پردازند و یا اینکه آن را به کشورهای دیگر صادر می‌کنند. برای این منظور کافی است که اطلاعات مناسبی در خصوص چگونگی پرورش و نگهداری از یک نهال داشته باشید.

شناخت انواع نهال میوه؛ اولین گام در صنعت نهال فروشی

قبل از خرید یا فروش نهال میوه باید اطلاعات مناسبی از آن نهال داشته باشید. ما در ادامه سعی کرده‌ایم در خصوص میوه‌های پرطرفدار اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار دهیم تا اگر برای خرید نهال میوه تصمیم خود را گرفته‌اید، راحت‌تر بتوانید این کار را انجام دهید.

  • شناخت نهال سیب

نهال سیب دارای زیرگونه‌های زیادی است که تعداد آنها تقریباً به 2 هزار می‌رسد که بسیاری از انواع آن در ایران نیز وجود دارد. کاشت درخت سیب را معمولاً در اندازه‌ی 6.6 انجام می‌دهند. استفاده از چال کود برای کود دادن به نهال سیب توصیه می‌شود. در نظر داشته باشید که نهال سیب را باید به صورت سبک هرس کرد. نگهداری از سیب تا 8 ماه در سردخانه بلامانع است.

  • شناخت نهال بادام

برای نهال فروشی بادام باید به مشخصاتی مانند؛ نیاز آن به 100 تا 400 ساعت سرما باید توجه کرد. رنگ گل‌های نهال بادام سفید است که البته صورتی نیز در آن دیده می‌شود. دقت کنید که اگر در مناطق سردسیر قصد کاشت نهال بادام را دارید باید دقت کنید که حدود 21 روز دیرتر گل می‌کنند.

  • شناخت نهال گردو

زمانیکه قصد دارید خرید نهال میوه گردو را انجام دهید باید به مواردی مانند زمان شکوفه، کوتاهی درخت گردو و مقاومت آن در برابر سرما دقت کنید. درخت گردو را باید به صورت سالانه 1200 میلی‌متر آبیاری کرد. لذا آب از مهمترین مواردی است که باید در رشد درخت گردو در نظر گرفته شود. نهال گردو انواع و اقسام دارد که از جمله می‌توان به فرانک، پدرو، لار، فرنور، هارتلی و غیره اشاره کرد.

  • شناخت نهال گیلاس

فروش نهال میوه گیلاس در ایران به وفور یافت می‌شود. این نهال را باید از نهال‌ فروشی های معتبر تهیه کرد. دقت کنید که باید در اندازه 5 در 6 کاشته شود. نهال گیلاس با سرما مشکلی نداشته و به نور و آب کافی نیاز دارد. گیلاس تک دانه بهترین رقمی است که مورد مصرف کنندگان قرار می‌گیرد که می‌توانید برای کاشت از همین نوع استفاده کنید.

  • شناخت نهال هلو

برای پرورش نهال هلو باید از خاک مناسبی استفاده شود. زهکشی بودن خاک از اهمیت بالایی برخوردار است. این نهال برای رشد به آب کافی نیز احتیاج دارد. در نظر بگیرید که باید نهال هلو را در عمیق‌ترین جای خاک بکارید. برای دور ماندن درخت هلو از بیماری‌های مختلف مانند بیماری‌های قارچی، باید صبح زود آن را آبیاری کرد. گفتنی است که نهال هلو 40 سال عمر خواهد کرد.

  • شناخت نهال گلابی

دقت کنید که نهال گلابی را باید در زمین‌های آهکی کاشت تا خوشمزه ترین و آبدارترین محصول ممکن را بتوان از این نهال میوه برداشت نمود. در خرید نهال میوه گلابی به این نکته نیز بایستی دقت شود که ph زمین برای این نهال باید 7 باشد. نهال فروشی برتر نهال، به شما بهترین نهال‌های گلابی را ارائه خواهد داد تا در برابر سرمای هوای مناطق سردسیر نیز مشکلی برای رشدشان وجود نداشته باشد.

  • شناخت نهال آلو

فروش نهال میوه آلو در چند قسم انجام می‌شود. نهال آلو زرد، نهال آلو شابلون سیاه، نهال گوجه سبز دبه‌ای، نهال گوجه سبز یزدانی و نهال آلو انجلا از جمله مواردی هستند که علاقمندان به این نهال می‌توانند آنها را با شرایط خاص تهیه کنند و پرورش دهند. آلو از آن دست میوه‌هایی است که همواره برای هر نوع از آن در بازار، طرفداران پر و پا قرصی وجود دارد.

  • شناخت نهال انجیر

برای خرید نهال میوه انجیز نیز باید دقت کنید که از این میوه دو نهال وجود دارد. نهال انجیر سه وقته که دارای سایز بسیار بزرگی است که پوست آن نازک است و همچنین ماندگاری این میوه بسیار بالاست. در مقابل نهال انجیر بورسا است که معمولاً در مناطق کوهستانی رشد می‌کند. در نظر داشته باشید که این نهال بدون هیچ کود و آبیاری به خوبی میوه می‌دهد.

  • شناخت نهال پسته

در نهال فروشی برتر نهال، دو نوع نهال پسته برای فروش قرار دارد. این دو مدل پسته شامل پسته احمد آقایی است که بیشترین ارزش اقتصادی را دارد و برای منطقه‌های سردسیر است و همچنین دیگری پسته اکبری است که می‌توانید هر کدام را در صورت اتخاذ تصمیم نهایی و نیاز خریداری کرده و پرورش دهید.

  • شناخت نهال انگور

برای خرید نهال میوه انگور نیز باید در نظر بگیرید که این میوه در سه نوع وجود دارد. انگور مویز ترکمن 4 که گران‌ترین خشکبار در بین این میوه است و همچنین نهال انگور سیاه سردشت که یک میوه گوشتی و آبدار است. توجه داشته باشید که این نوع انگور در اکثر مناطق ایران رشد می‌کند و در آخر انگور بدون هسته است که دارای طعم شیرین بوده و برای تهیه آبغوره نیز از آن استفاده می‌شود.

نهال فروشی و خرید نهال میوه از برتر نهال ( نهالستان پالیز نهال )

اطلاعاتی که در بالا در خصوص فروش نهال میوه به شما عزیزان داده شد، فقط بخش کوچکی از موارد با اهمیتی است که باید در خصوص انواع نهال میوه بدانید. اگر قصد دارید از یک نهال فروشی مطمئن نهال‌های میوه‌ی دلخواه خود را تهیه کنید توصیه می‌کنیم که حتماً از وب‌سایت برتر نهال ( نهالستان پالیز نهال ) دیدن کنید.

سابقه‌ی فروش انواع نهال توسط متخصصین سایت برتر نهال یکی از دلایل محکمی است که می‌توان با خیال راحت از این سایت انواع نهال میوه را خریداری کرد. برای خرید کافی است که با شماره‌ تماس‌های 09141832393 - 09021832393 - 09371832393 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر: