قدردانی فرمانده ناجا از پیام تبریک فرمانده معظم کل قوا

کدخبر: 2363737

فرمانده نیروی انتظامی طی نامه ای مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به پیام تبریک رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به مناسبت هفته نیروی انتظامی ابراز کرد.

سردار "حسین اشتری" در نامه ای از توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ناجا و پیام تبریک ایشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی قدردانی و تشکر کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

«محضر ‌‌مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)

سلام علیکم

با صلوات بر محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) و آل محمد و تحیات وافره و عرض احترام؛

بر خود لازم می دانم به نمایندگی از خیل مشتاقان و همسنگران خویش در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از پیام جانبخش و روح پرور حضرتعالی به مناسبت هفته ناجا تشکر و قدرانی نمایم. بی تردید توجه و عنایت ویژه ای که همواره به فرزندان و سربازان خود در نیروی عظیم انتظامی مبذول فرموده اید سرمایه ای معنوی و بی بدیل برای یکایک فرماندهان، مدیران، کارکنان و مأموران سخت کوشی است که تا دورترین نقاط سرزمین پهناور اسلامی به خدمت مشغول هستند.

تأمین امنیت و آسایش برای مردم شریف و مؤمن، تحت ولایت و فرماندهی فقیهی پارسا و روشن ضمیر و نکته بین، افتخاری است که پروردگار متعال به ما ارزانی داشته است. ضمن سپاس از درگاه الهی برای این نعمت بزرگ و تشکر دوباره از هدایت ها، حمایت ها و دعاهای خاص رهبر گرانمایه، بار دیگر پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون، با اقتدار و مهربانی این خدمت مجاهدانه و خالصانه را پاس بداریم. ان شاءالله.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ؛ سرتیپ‌‌ پاسدار حسین اشتری.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: