وزیر اسرائیلی: حکام عرب خری هستند برای سواری گرفتن

کدخبر: 2363706

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک پایگاه عبری ضمن تمسخر توافق صلح، حکام عرب را چهارپایانی خواند که تنها باید از آنها برای رسیدن به مقصد سواری گرفت.

بعد از انتشار شنیدن شدن زمزمه های رژیم صهیونیستی جهت دریافت صدها میلیارد دلاری از کشورهای عربی و به ویژه دریافت غرامت املاک و مستغلات یهود از زمان پیامبر (ص) تا به امروز از عربستان سعودی، روز گذشته خاخام «آریه درعی»، وزیر داخلی این رژیم در سخنانی توافقنامه عادی سازی روابط اسرائیل با امارات و بحرین را به تمسخر گرفت.

این خاخام صهیونیست در ادامه افزود: «تحقق صلح راهبردی بین یهود و مسلمانان غیر ممکن است .. حکام عرب چهارپایان [حضرت] موسی هستند که فقط از آنها برای رسیدن به مقصد نهایی خود استفاده کرد .. در این بین خرید پالان نو و علوفه خوب برای چهارپا از وظایف صاحب آن است .. اما صاحب چهارپا باید همیشه به آن صرفا به عنوان ابزاری برای سواری گرفتن نگاه کند .. جای چهارپا در اسطبل است و هیچ کس چهارپا را به اتاق پذیرایی خانه اش نمی برد».

درعی خاطر نشان می کند: «مسلمانان تا زمانی که قرآن کتاب آنها باشد، دشمن ما خواهند ماند .. اما اعراب، آنها فرزندان هاجر هستند .. امت خدمتکار [حضرت] ابراهیم .. به همین دلیل باید که برده و کنیز یهود باشند .. ملت یهود، ملت برگزیده خدا و ملتی است که حامل رسالت و پیام الهی است و ملل دیگر چنین حقی ندارند و هرکس چنین ادعایی کند، مستحق عذاب است».

ارسال نظر: