تعمیر یخچالی‌های آمریکایی‌تان را به نمایندگی معتبر تعمیرسرا بسپارید

کدخبر: 2363550

بی‌شک نام توماس ادیسون یا همان مخترع برق به گوشتان خورده است. جالب است بدانید که محصولات جنرال الکتریک که در بازار دیده می‌شود هم محصول شرکت این مخترع بزرگ هستند.

نسیم آنلاین: بی‌شک نام توماس ادیسون یا همان مخترع برق به گوشتان خورده است. جالب است بدانید که محصولات جنرال الکتریک که در بازار دیده می‌شود هم محصول شرکت این مخترع بزرگ هستند. این شرکت آمریکایی بزرگ توانست در زمینه تولید انواع تجهیزات الکترونیکی و مخصوصا لوازم‌خانگی اعتبار زیادی کسب کند. ازجمله لوازمی که این روزها با نام و نشان این برند تجاری موفق تولید می‌شود می‌توان به یخچال‌های جنرال الکتریک اشاره کرد.

شرکت برق وستینگهاوس دومین سازمان آمریکایی فعال در زمینه تولید قطعات الکترونیکی بود. این شرکت هم توانسته در زمینه لوازم الکترونیکی اسم‌ورسمی برای خودش بسازد و یخچال‌های وستینگهاس، جز بهترین لوازم‌خانگی ارائه‌شده هستند.

آمریکایی‌ها باز هم در زمینه تولید لوازم‌خانگی حرفی برای گفتن دارند. دیگر برند مشهور آمریکایی که توانسته بخش مهمی از بازار لوازم‌خانگی را از آن خودش کند، شرکت وایت هاوس است. لوازم‌خانگی تولید شده توسط این شرکت هم بسیار باکیفیت هستند و افراد زیادی این یخچال‌فریزرها را برای استفاده تهیه کرده‌اند.

با وجود کیفیت بالایی که این لوازم‌خانگی دارند، بروز مشکل در آن‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است! بنابراین از همانی روزی که یکی از این یخچال‌های آمریکایی وارد منزلتان می‌شود، باید به فکر این باشید که مرکز مناسبی برای عیب‌یابی و تعمیر یخچال جنرال الکتریک، وایت هاوس یا وستینگهاوس را پیدا کنید و در صورت نیاز از آن کمک بگیرید.

تعمیرسرا؛ نمایندگی جنرال الکتریک در تهران

اگر شما هم به برند آمریکایی اصیل جنرال الکتریک اعتماد دارید و روی یخچالتان نام و نشان این برند درج‌شده، خیالتان راحت باشد که می‌توانید سال‌ها از آن‌استفاده کنید.

البته اگر کوچک‌ترین مشکلی برای یخچالتان پیش بیاید، تعمیرسرا کنارتان است تا آن را به بهترین نحو و با مناسب‌ترین قیمت برطرف کند.

تعمیرسرا؛ نمایندگی وایت هاوس در تهران

با توجه به محدودیت عرضه اجناس تولید شده توسط برند وایت هاوس، پیدا کردن لوازم جانبی برای یخچال‌فریزر این برند و تعمیرکاری که با لوازم‌خانگی وایت هاوس آشنایی کافی داشته باشد، کاری سخت و دشوار است. البته با خرابی یخچال یا ساید وایت هاوس نیازی نیست که نگرانی سرتاپای وجودتان را پر کند! چرا که تعمیرسرا تخصص ویژه‌ای در زمینه تعمیر انواع لوازم‌خانگی برند وایت هاوس دارد.

کارشناسان این مرکز تعلیمات لازم برای عیب‌یابی و تعویض قطعات این برند لوازم‌خانگی را گذرانده‌اند؛ بنابراین اگر می‌خواهید کارتان به بهترین نحو انجام شده و یخچال کمیابتان به‌خوبی سرویس و تعمیر شود، می‌توانید این کار را به نیروهای متخصص تعمیرسرا واگذار کنید.

تعمیرسرا؛ نمایندگی وستینگهاوس در تهران

برای اینکه لوازم‌خانگی که از برند سرشناس وستینگهاوس دارید به‌خوبی کار کنند، بهترین راه این است که سرویس‌های دوره‌ای آن‌ها را انجام دهید. این سرویس‌ها نیاز به تعمیر لوازم‌خانگی‌تان را به تاخیر می‌اندازد؛ اما از این موضوع بی­نیازتان نمیکند! پس از چند سال استفاده مداوم از لوازم‌خانگی وستینگهاوس، این وسایل الکترونیکی نیاز به تعمیر پیدا می­کنند.

وقتی یکی از لوازم‌خانگی که از این برند دارید (مانند یخچال وستینگهاوس) کارایی خودش را از دست بدهد، باید به دنبال افراد متخصصی باشید که با عیب‌یابی و تعمیر لوازم‌خانگی وستینگهاوس آشنایی کافی داشته باشند. همچنین شرکتی که انتخاب می‌کنید، باید بتواند لوازم‌یدکی فابریک را برای درست کار کردن این لوازم ارائه کند. تنها در این صورت است که می‌توانید لوازم‌خانگی‌تان را شبیه روز اولش کنید و انتظار کارایی مناسب را از آن‌ها داشته باشید.

چرا تعمیرسرا در زمینه تعمیر این یخچال‌ها بهترین است؟

می‌خواهید بدانید که چرا تعمیرسرا بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس این لوازم‌خانگی آمریکایی است، دلایل آن را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

1. نمایندگی رسمی لوازم‌خانگی آمریکایی

برای اینکه لوازم‌خانگی‌تان بتوانند مانند روز اولشان کار کنند، نباید از نیروهای غیرمتخصص و تعمیرکارهای متفرقه کمک بگیرید. بلکه باید این کار را به نمایندگی مجاز آن‌ها واگذار کنید. تعمیرسرا نمایندگی رسمی لوازم‌خانگی وستینگهاوس، وایت هاوس و جنرال الکتریک است؛ بنابراین با آسودگی خاطر می‌توانید خدمات سرویس و تعمیر این لوازم‌خانگی خاص را از این مرکز بخواهید.

2. ارائه خدمات تضمین‌شده

کدام تعمیرکاری را می‌توانید پیدا کنید که در ازای خدماتی که دارد تضمین بدهد، به جرات می‌توان گفت کمتر کسی در زمینه لوازم‌خانگی تضمین می‌کند که دستگاه پس از تعمیر مانند روز اولش شود.اما، تعمیرسرا خدماتش را تضمین می‌کند.

3. ارائه قیمت منصفانه

اگر به خاطر قیمت بالای تعمیر یخچال و فریزر ترجیح می‌دهید که یک گزینه جدید از این محصولات را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم یک‌بار به تعمیرسرا اعتماد کنیم. ما با مناسب‌ترین قیمت یخچال‌های آمریکایی‌تان را تعمیر می‌کنیم و آن‌ها را سالم تحویلتان می‌دهیم.

4. بهره‌مندی از نیروهای متخصص

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که پیش روی کسانی که یخچال آمریکایی دارند وجود دارد، استفاده از نیروهای متخصص برای سرویس و عیب‌یابی این لوازم‌خانگی است. با توجه به محدود بودن این لوازم‌خانگی، افراد کمی در کشورمان داریم که از عهده تعمیر این یخچال‌ها بر می‌آیند.

تعمیرکاران حرفه‌ای تعمیرسرا به‌خوبی با قطعات و عملکرد یخچال‌های جنرال الکتریک، وایت هاوس و ستینگهاوس آشنا هستند؛ می‌توانید یخچالتان را به این مرکز بسپارید و آن را بدون عیب و سالم تحویل بگیرید.

ارسال نظر: