فیلم: افشاگری رسایی درباره کلید انتخاباتی روحانی

کدخبر: 2363532

کشور الان قفل است. چه کسی آن را قفل کرده است؟ آقای روحانی. با چه چیزی آن را قفل کرده است، با همان کلیدی که سال ۹۲ به مردم نشان داد. وقتی هم نشان می‌داد، جوری به آن نگاه می‌کرد که انگار می خواهد پیامی منتقل کند.

حجم ویدیو: 7.51M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35 دانلود ویدیو

نسیم آنلاین: کشور الان قفل است. چه کسی آن را قفل کرده است؟ آقای روحانی. با چه چیزی آن را قفل کرده است، با همان کلیدی که سال 92 به مردم نشان داد. وقتی هم نشان می‌داد، جوری به آن نگاه می‌کرد که انگار می خواهد پیامی منتقل کند.

من بارها گفته‌ام آقای روحانی این کلید را به مردم نشان داد ولی پیامش به مردم نبود. علتش چیست؟ من هر کسی الان این گفت‌وگوی من را نگاه می‌کند، در جیبش دست کند. کلیدهایی که در جیبش است را درآورد. اگر یک نفر از ملت ایران، کلیدی که از جیبش درآورد، شبیه کلیدی بود که آقای روحانی در روز آن سال 92 در گفت‌وگوی ویژه خبری، اینطور دستش گرفت رو به ملت، من به او جایزه می‌دهم. حتی یک نفر، چنین کلیدی که آقای روحانی نشان داد، ندارد. همه کلیدهای ما حالت سوئیچی است. این کلیدهای قدیمی است.

سوال چرا آقای روحانی این کلید را نشان داد؟ این همه کلید وجود داشت. یعنی آقای روحانی هم اگر دست در جیبش می‌کرد، دست در جیب مشاوران آشنا و غیر آشنایش می‌کرد، آن کلید درنمی‌آمد. باید یکی از این کلیدها درمی‌آمد. ولی چرا آن کلید را نشان می‌دهد؟ اگر آقای روحانی می‌خواست به ملت ایران پیام دهد که ملت ایران، من می‌خواهم...، کلید حل مشکلات دست من است، می‌خواهم تحریم‌ها را بردارم و مشکلات را حل کنم، باید از اینها استفاده می‌کرد.

آن کلید، همان کلیدی است که بعد از اشغال جاسوسخانه آمریکا، می‌بینید که مک فارلین به فرودگاه می‌آید، یک انجیل با خودش می‌آورد که رئیس جمهور آمریکا روی آن امضا کرده است و یک کیک می‌آورد، دقیقا شکل کلیدی که دست آقای روحانی است، همان کلیدی است که روی کیک آمریکایی‌هاست. همان کلیدی است که در سازمان امنیت ملی، آرم سازمان امنیت ملی، عکس یک کلید است. این همان کلیدی است که دست آقای روحانی است.

به نظرم داشت به آمریکایی‌ها پیام می‌داد. آقای روحانی می‌گفت من آماده هستم. کسی که می‌توانید رویش حساب کنید. چرا فشارها بیشتر می‌شود؟ چون یک نفر، فشار را می‌پذیرد. اگر مقاومت بود، فشار بیشتر نمی‌شد. اگر کسی دست شما می‌پیچاند، شما هی بگویید آخ آخ آخ، عقل چه می‌گوید؟ می‌گوید یک پیچ دیگر بدهید کار تمام است.

آقای هاشمی سر قصه همان مک فارلین می‌گوید آن کیکی که آمریکایی‌ها فرستاده بودند و عکس کلید روی آن بود، ما بعدا فهمیدیم که کلید، یک رمز است. من می‌گویم کلیدی که آقای روحانی با این کیفیت، این کلید را نشان می‌دهد که در جیب هیچ ایرانی نیست اما در آرم سازمان امنیت ملی آمریکا هست، در کیک مک فارلین هست، شما اگر یک سرچ کنید، می‌بینید در برخی کشورهای دیگر هم آمریکا وقتی می‌خواسته نفوذ کند، اعمال قدرت کند، نمادش همین کلید بوده است. من سندهایش را دارم، نمادش همین کلید بوده است.

حتی بعد از قصه سفارت رژیم صهیونیستی در این دو سه کشور مورچه‌ای حاشیه خلیج فارس مانند بحرین و امارات و...، داماد ترامپ یک تورات می‌دهد، باز همین. همان خطی که در مک فارلین است، اینجا هم هست. کلید و تورات. دقیقا این. من می‌گویم این کلید، یک نشانه بود. یک پیام بود نه به ملت ایران. بلکه که به طرف مقابل.

حجم ویدیو: 7.51M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35 دانلود ویدیو
ارسال نظر: