سردار رحیمی: نگران معرفی «اراذل و اوباش» نباشید

کدخبر: 2363036

رئیس پلیس پایتخت گفت: اطلاعات و شماره تلفن افرادی که موضوعات مختلف، تخلفات و جرایم را با پلیس ۱۱۰ در میان می‌گذارند نزد پلیس محفوظ است؛جای هیچ نگرانی نیست.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص چگونگی ارتباط شهروندان با پلیس و اعلام اسامی و مشخصات اراذل‌ ‌و اوباش و افرادی که موجب رعب و وحشت‌ آنها در محلات می شوند، اظهار داشت: پلیس یک مرکز و یک خط ارتباطی به نام ۱۱۰ دارد که این سامانه با تمام پلیس‌های تخصصی مرتبط است.

وی گفت: مردم‌می‌توانند اطلاعات، خبر، موضوعات، تخلفات و جرائم را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: پلیس ۱۱۰ با سایر پلیس‌های تخصصی در ارتباط بوده و موارد را به آنها اطلاع می‌دهد؛ مواردی که فوریتی و ضروری باشد بلافاصله برخورد و اقدام فوری می شود اما مطالبی که باید بر روی آنها اقدامات اطلاعاتی و انتظامی انجام شود بعد از بررسی‌های تخصصی انجام می شود.

سردار رحیمی در پاسخ به دیگری در این خصوص که شهروندان در برخی‌ محلات از دست اراذل و اوباش آرامش نداشته و می ترسند این موارد را با پلیس در میان بگذارند چراکه نگرانند اطلاعات هویتی یا شماره تماس آنها لو رفته و برای شان ناامنی ایجاد شود، گفت : افراد مطمئن‌ باشند که شماره تماس آنها نزد پلیس محفوظ می ماند؛ ما حتی یک مورد در گذشته و حال نداشته و نداریم که هویت افرادی که با پلیس همکاری می‌کنند لو داده شود.

گفتنی است چند وقتی است که پلیس طرح قاطع برخورد با اراذل و اوباش را در محلات شروع کرده و اعلام کرده این طرح را تا زمانی که حتی یک نفر وجود داشته باشد که آرامش را از مردم سلب کند مقتدرانه ادامه خواهد داد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: