سراب وعده‌ها و فلاکت جوانان صهیونیست

کدخبر: 2363002

در حالی که نتانیاهو همچنان برای بقا دست و پا می زند یک شبکه تلویزیونی عبری زبان از فلاکت جونان صهیونیستی در سرزمینی سخن گفت که جنبش صهیونیسم سعی دارد آن را برایشان سرزمین شیر و عسل توصیف کند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به میان معترضان رفت که همچنان به تظاهرات و فعالیت علیه ساختار رژیم صهیونیستی و فعالیت های اعتراض آمیز خیابانی و مجازی ادامه می دهند.

گزارشگر این شبکه عبری زبان با اشاره به این که برای تهیه گزارش ساعت های متمادی در کنار جوانان معترض بوده خبر داد این جوانان از طریق شبکه مجازی برنامه های خود را هماهنگ می کنند و هیچ ابایی از مقابله با نیروهای امنیتی هم ندارند.اکثر آنها در دهه دوم و سوم عمر خویش هستند و طیف زیادی از سازمان ها و گرایش ها را تشکیل می دهند.

معیان عمران یکی از این جوانان که به اعتراض خود ادامه می دهد تاکید می کند فلاکت و شرایط بد اقتصادی چنان گریبانش را گرفته است که مجبور شد بعد از سال ها استقلال مجدد به خانه پدری اش بازگردد.

وی تاکید می کند بقیه جوانان هم یا باید تا زمان بهبود شرایط به اعتراضات خود ادامه دهند یا آنکه دچار پسرفت شده و به خانه پدری خود بازگردند.

دامنه اعتراضات که به نمایندگی از ساختار رژیم صهیونیستی علیه بنیامین نتانیاهو ادامه دارد هر روز از سوی یکی از شخصیت های بارز این رژیم نیز اعلام می شود.

در آخرین اظهار نظر صورت گرفته ، یوفالد دیسکین رئیس سابق شاباک به شدت از نتانیاهو انتقاد و عملکرد وی را در مقابله با ویروس کرونا فاجعه بار توصیف کرد.

رئیس سابق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شاباک) در گفتگویی با یدیعوت احارانوت با مقایسه بلایی که نا کارامدی نتانیاهو در مقابله با کرونا بر سر این رژیم آورده به این روزنامه عبری زبان گفت : ما در حالی طی هفت ماه گذشته 1800 قربانی را تسلیم کرونا کردیم که طی پنج سال انتفاضه دوم 1200 نفر از پای در آمدند.

به گفته دیسکین ، آمار و ارقام خود سخن می گوید این یک بحران درمانی ، اقتصادی و اجتماعی بسیار خطرناکی است که هر روز هم بر شمار آن افزوده می شود.‎

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: