بایدن برای حضور در دومین مناطره شرط گذاشت

کدخبر: 2362882

نامزد حزب دموکرات آمریکا برای حضور در دومین مناظره انتخاباتی با «دونالد ترامپ» شرط تعیین کرد.

«جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعلام کرد که اگر «دونالد ترامپ» رقیب انتخاباتی وی، به کرونا مبتلا باشد در مناظره با وی شرکت نمی کند.

اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با حضور نامزدهای اصلی چهارشنبه هفته گذشته برگزار شده و دومین مناظره نیز قرار است در هفته آینده برگزار شود.

ترامپ روز جمعه از ابتلای خود به کرونا خبر داده و روز بعد به بیمارستان منتقل شد اما بعد از سه روز از بیمارستان خارج و به دفتر کارش برگشت و این در حالی است که آمار افراد مبتلا به کرونا در کاخ سفید رو به افزایش است.

در همین رابطه جو بایدن اعلام کرده که اگر تا هفته آینده این نکته مشخص شود که ترامپ به کرونا مبتلا بوده و بدون اینکه درمان شود بیمارستان را ترک کرده در مناظره با وی شرکت نخواهد کرد.

قرار است معاونین بایدن و ترامپ فردا صبح به وقت ترامپ اقدام به برگزاری مناظره انتخاباتی کنند.

این در حالی است که سخنگوی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا پیش از این، از قصد و تمایل «دونالد ترامپ» برای شرکت در دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری خبر داد.

در پی انتشار اخباری مبنی بر ترخیص زودهنگام و غیرمترقبه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از بیمارستان «والتر رید»، «تیم مورتاگ» سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرد که رئیس جمهور قصد دارد در مناظره بعدی انتخابات ریاست جمهوری به مصاف رقیب دموکرات خود، «جو بایدن» برود.

تاریخ این مناظره که قرار است در شهر میامی ایالت فلوریدا برگزار شود، پانزدهم اکتبر ۲۰۲۰ تعیین شده است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: