فصل جدید لیگ‌برتر با استفاده از «کمک‌داور ویدئویی»

کدخبر: 2362827

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال ایران اقدامات لازم را جهت برگزاری لیگ برتر با کمک «VAR» دنبال می‌کند و در صورت تأیید فیفا٬ یک‌سوم مسابقات فصل جدید لیگ برتر ایران با استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی برگزار می‌شود.

حیدر بهاروند امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی اظهار داشت: پرسپولیس با برتری مقابل تیم عربستانی و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که لیگ برتر ایران به چه میزان در آمادگی تیم‌ها تاثیرگذار است.

وی با اشاره به تعطیلی رقابت‌های ورزشی در ایام کرونا و با تأکید بر این که تنها رشته فوتبال در زمان کرونا دایر بود٬ افزود: شاید اگر برگزاری مرتب و منظم لیگ برتر فوتبال نبود پرسپولیس نمی‌توانست مقابل تیم عربستانی به برتری برسد. امسال نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بیشتر تمام لیگ‌های فوتبالی و فوتبالی٬ حتی در استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه «VAR» داوری می‌تواند اشتباهات داوری را به حداقل برساند٬ خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال ایران اقدامات لازم را جهت برگزاری لیگ برتر با کمک «VAR» دنبال می‌کند و در صورت تأیید فیفا٬ یک‌سوم مسابقات فصل جدید لیگ برتر ایران با استفاده از کمک‌داور ویدئویی برگزار می‌شود.

بهاروند از همکاری و کمک به هیئت فوتبال خراسان شمالی در جهت برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری در استان خبر داد و در این باره گفت: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حد توان جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی، مدارس فوتبال، فستیوال و کلاس‌های ارتقا داوری و مربیگری در کنار هیئت خراسان شمالی است.

سرپرست فدراسیون جمهوری اسلامی ایران در پایان با تأکید بر اینکه تیم اترک خراسان شمالی می‌توانست نتایج بهتری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور کسب کند اضافه کرد: فوتبال خراسان شمالی با استفاده از امکانات داخلی و همکاری صنایع مستقر در استان می‌‌تواند جایگاه بهتری در فوتبال کشور داشته باشد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: