واکنش انتخاباتی محسن هاشمی: امیدوارم گول نخورم!

کدخبر: 2362792

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می‌کند به قول غربی‌ها باید «سوپرمن» باشد.

محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی که نام او در میان نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 مطرح در رسانه‌ها مطرح می‌شود، در گفت‌وگویی رادیویی به این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات 1400 کاندیدا می‌شود، گفت: علاقه‌ای به این کار ندارم. با وضعیتی که الان هست فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندیدا شود. شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می‌کند به قول غربی‌ها باید «سوپرمن» باشد.

رئیس شورای شهر تهران درباره گمانه‌زنی‌هایی که از سوی برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب مبنی بر کاندیداتوری وی مطرح شده است، خاطرنشان‌ کرد: برخی‌ها لطف داشتند به بنده و آنهم به دلیل فعالیت‌های ابوی در سالهای گذشته بود که یک نگاهی به من داشتند ولی من هیچوقت چنین چیزی را مدنظر قرار نداده‌ام.

هاشمی در واکنش به اینکه برخی‌ها هستند که در دقایق پایانی زمان ثبت‌نام به یکباره احساس برای کاندیداتوری در انتخابات احساس تکلیف می‌کنند، تصریح کرد: بله این هم پیش می‌آید. به هر حال برخی‌ها هستند که طرفدارانشان به آنها فشار می‌آورند و ما که چندین انتخابات را برگزار کردیم، دیدیم که چگونه به آنها فشار می‌آوردند و می‌گویند که هیچ راهی جز حضور آنها نیست.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است شما نیز تحت تاثیر اینگونه فشارها قرار بگیرد؟ گفت: امیدوارم که بنده گول نخورم و نیایم.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: